| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
|
|
[[唉!我係咪好傻?]] 

三個傻豬! |
今日都係係屋企......好悶,但又唔係太悶.....唉!
今日中午啊媽煮飯......d米粉好好食...食咗好多....好飽@@"
今晚唔食飯!!!!!!
唉!依家個天終於無落雨啦....但我都係唔開心>.<
>>>>>好想佢打返比我.....五日啦!!!!!!唉!
佢係咪唔想穩我覺得我煩....定係仲未知道呢?
如果係咁,我情願佢仲未睇!!!!!唉!

|
|
刊登時間︰2006-05-21 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
|
|
等...... 

三個傻豬! |
今日總於又到星期五,今日中文堂小組匯報,
我地組做畫劇.......本來我以為我地做得唔係幾好....
點知都有7分..第二高分....
跟住之後果d堂心情都唔係甘好,唉!
放左學練女排,其實都係無咩心情練,
點知練果陣都幾開心,雖然我天生蠢鈍
但黃芳同埋卓利燕都教左我唔少野....
thx距地.......距地好好人^^我要學識上手開波
同埋打好d>.<!!!
但做體能果陣,跌親..,好痛啊!!!
兩只腳都跌傷左,,唉!好痛.....
.>>>>>>距會唔會打比我呢!!!好想好想!!!!
我穩唔到距>.<!

|
|
刊登時間︰2006-05-19 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
|
|
今日好累! 

三個傻豬! |
今日,風終於走啦,
一早起身,都係好似平時甘返學,同yomakiz!!!
返到學校,集隊,返課室等等,今日毛sir
著得特別靚仔......因為距今日監考會考=.=!!!!
所以第一,二堂iH無得上>.<!又無左兩堂!唉!
跟前上數學同埋中文堂好辛苦啊!凍親,
打噴嚏打到我咩甘,仲不停留鼻,.....跟住就一直覺得好累啦!唉!
最後果幾堂仲好似死人甘累添!好辛苦啊!
放學彩排果陣雖然好搞笑,但都係好累好辛苦
我地不停鬧黃龍,因為距都唔知點做組長既>.<!
>>>>>>好想距打比我,,,,,,距最近點呢?
呢次係我第二次主動中意人.,,,,
好似初戀甘......不過........

|
|
刊登時間︰2006-05-18 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|