| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
|
|
迷網@@ 

三個傻豬! |
今日係屋企,納悶呢!!!唉!不過算啦~唔好出去玩甘多,等暑假先玩.
呢排啊媽成日如果得我同距兩個生活幾好幾好甘~=.=!!!唉!
我知距好想距既!但點得呢!現實既野!唔係你想就得架>.<!
仲有距想我讀好d書~去外國發展!!!距話距個fd!!老豆係日本
有公司,遲d距個女都會去日本!!問我想唔想去喔!我又霖啦!人地個
女!天生好命!人又靚!距屋企一定穩大把錢栽培距啦~好似我甘~
以前小學想學小提琴~學左之後~本身啊媽話交既,跟住大家你退我讓甘~
唉~我見到甘~我仲學來做咩姐!!@@!都無意思!甘咪唔學囉`你古我真係想半途而廢架>.<
我成績又唔係話好好~>.<煩煩煩!!!!!唉!盡力啦!我唔想令媽咪失望de!@@

|
|
刊登時間︰2006-05-07 12:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
|
|
同muki一齊 

三個傻豬! |
今日一早起身~幫啊媽下載火舞黃沙來睇@@距不知幾開心~卡卡~
跟住約muki出來~陪我去葵芳買底裙~周圍睇野~去三聯,運動家果d甘既地方~
睇鞋同埋衫~超靚靚^^紫色果對好鐘意>3<!行到甘上下`經過之前新都會Yes Station果度霖住
坐下~點知見到好多人~仲見到成日聊女既果班人~距地超無聊~一年360日都係甘係果度~曬時間~@@
跟住就去兩姐妹屋企~
玩電腦果d~七點幾~去中聖~買左一袋麥包同muki一齊食~嘻嘻~仲見到以前班既陳國斌
同距玩左陣2on2!超好玩~距地差d抄蛋~!!之後去紅地~坐左陣~就返屋屋魯~真累累~.3<
最近開心左好多~!!!>3<多謝某d人~!!令我明白到應該點去愛人!對人尊一>3<!愛過就唔應該後悔!!
我要
令我愛既人開心~
 |
|
刊登時間︰2006-05-06 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
|
|
〈放假假※ 

三個傻豬! |
嘻~無無聊聊~搞左個日記版~整左成晚終於搞踮啦~依家個眼有d累添>.<!
今日成日都係屋企~上網chatting~睇仙劍~都唔算悶既~難得有一日可以放假~
輕輕鬆鬆甘係屋企~muki距地去bbq~唔知開唔開心呢~@@聽日去穩距比
個電話醒比距先得~!!^^仲有米粉啊~嘻~我去東門果陣借左距五蚊雞~
霖住還返比距~點知距死都唔要~我咪追住距囉~距都係唔要`=.=!~
兩條友係走廊度走來走去喔~成班kai子啤住曬~仲有個肥杰~好似睇戲甘~
仲笑我地師奶`為左五蚊係走廊走左一餐~>.<
<!嘻`!!!!!! |
|
刊登時間︰2006-05-05 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|