| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
|
|
[[仲以為今日唔使返學@@]] 

三個傻豬! |
今日一早起身,睇見d風呼呼聲,仲以為會掛八號風球
唔使返學添@@"點知,先掛得果一號,失望>.<!
一係就無打,一打就打大d啊嘛!搞到返學鬼甘狼狽喔!
跟住去等yomakiz果陣,距請我去搭的士返學,thx>.<!
返到學校都係甘過啦,但唔知點解下午既心情就唔係甘好啦!!!!
死肥杰仲話叫我放棄!!!距講就容易囉!!!初初係距比希望我,依家又叫
我早d放棄,對我會無甘hurt=.=!
PS我唔想放棄,因為,,,,我好中意距!!!sorry!

|
|
刊登時間︰2006-05-17 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
|
|
今日遊水,超討厭))>.<! 

三個傻豬! |
今日同yomakiz一齊返學,應該日日都會同距一齊^^
跟住上完第一,二堂就上PE遊水堂@@"
最憎上架啦!我個頭見水死>.<同埋沖涼d時間又少喔!!!!!
趕頭趕命甘!=u=!搞到有d衣衫不整甘出來,個頭又唔夠時間吹!!!!!
唉!仲唔見左一個耳環添!!!!頂~又要我買過,我呢排窮到咩甘>.<!!!!
返到想問人借髮泥,,,頂!明明條友有都話無,正衰人,以後問野叫yuki都唔q答距!!!
不過都問左死肥杰借左,ok啦!
下午就無咩特別,=.=放學,跟住返屋企甘啦!!!
PS:今日比琴晚感染到,霖返起都好開心,因為距打比我>.<!
無論點都好,我都好開心!!!!!!!希望可以一直都甘開心!!!


|
|
刊登時間︰2006-05-16 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 15 日 星期一  |
|
|
"[[今晚好開心]]! 

三個傻豬! |
今日一早返學學,有d眼訓,夾左個夾返學@@"
d人話好幾好睇,幾得意,嘻嘻!
今日上家政,整菜肉雲吞,有d忙亂>.<!狂比miss鬧,
不過我無嬲距,距都係為左我好姐.........係我自已做錯..<
不過整左出來都幾好食^^!
跟住放學同米粉距地一齊去天恩!!!!去到好悶!!!!!!不知幾想訓覺!!!
跟住放學,好累!無聊左陣就覺豬,跟住七點幾榮打來,嘻嘻!!!
傾左陣!!!!!!^^!^^!
Ps甘樣我已經好開心啦,我唔想希望越大,失望越大!!!!!!!!多謝距!!!
 |
|
刊登時間︰2006-05-15 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|