| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`訓到兩典幾起身! 起身玩電腦,,到左四典到la.. 呀羅*琪琪*文文*泥左我屋企打麻雀` 打到六典半就無打嚕.. 文文走左,,我同呀羅*琪琪*就周圍遊la=] 7典鐘..琪琪又返屋企,得番我同呀羅! 同呀羅行左碧湖個D! 行完去左祥樂樓下公園坐..見到嘉欣! 同左拒一齊X])' 去左3樓坐,,三條女講鬼故! 恐怖* 講講下________徐民,,呀B個D泥左! 坐左陣,,同呀羅*徐民*光頭仔*BB*去左金明苑打麻雀*-33333- 打到五典幾就無打la,,同徐民*光頭仔*去左祥禮樓下坐! 六典幾返屋企、返屋企個時見到隻狗仔無人要! 好凍,,糸甘震... 好想帶拒返屋企架,不過BOBO糸到...=_______= 見到D狗仔甘好慘。
|
| 刊登時間︰2006-12-18 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`糸學校旅行*淺水灣`` 返到學校同徐可一齊,,跟住又同左呀冰一齊! 上左課室;;MISS梁泥到典名,,典完無耐就上車嚕! 第一班去到淺水灣! 去到,,又凍又洛雨! {渣住把姐周圍走!} 我地放底哂D野,,我同徐可去左7仔買野食` 食完洛沙灘搵呀珍* 洛水玩,,超凍=________= 玩左陣就無玩la.. 太凍lax] 坐糸到傾計.. 一典半就集合嚕、坐車返去嚕! 又糸第一班返到鄉中^V^ 跟住就同呀珍走人嚕,,返粉嶺! 返到去,,返左屋企訓教....
今次可能糸醉後一年既鄉中學校旅行嚕,,所以老糸刀返=] 雖然去到淺水灣又洛雨又凍,,旦糸刀無影響我地心情! 仲可以玩到好開心,,好癲^3^ 到走個時,,真糸好吾想走*好想計續玩=] 希望下年仲可以同到您地去旅行la,好想3A班所有人刀升到F.4呀* |
| 刊登時間︰2006-12-18 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`本身諗住返學,,不過整停左個鬧鐘吾識起身=______=' 所以無返到! 今日糸學校開放日就算返學刀放9典幾,,好早* 今日糸屋企訓到四典幾先起身 {爽皮*3*} 媽咪出左去打麻雀,,自己一個糸屋企等媽咪返泥,媽咪7典幾返到泥! 兩丁油去左大排檔打邊爐、正正正正正=] 打完邊爐去左行街、行完就返屋企la。
聽 日 學 校 旅 行 ,, 希 望 吾 好 洛 雨 la* |
| 刊登時間︰2006-12-15 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 222 | » |