今日,我同牙思思,牙秀bbbbbb同嘛欣bbbbbb踏單車唷.. happy!!! 我地踏家庭車唷∼好好玩牙,跟住踏到6點到啦,,我地就去左還車x222222...
之後同左佢地同嘛豪d個d去左打邊爐.. 打到10點幾就走左啦,我同秀bbbb去火車站,而思GGGG佢地呢,就話坐多陣先走咁講,牙秀就返屋企,我就冇得返.. 媽咪拎左我鎖匙牙,正到我冇得返屋企牙,所以我就自己出左去我牙婆屋企搵佢啦!!! 我同媽咪3點幾先返到屋企牙,,,,一返到屋企沖完涼就訓左啦∼∼ 超超超超爆爆爆累同嘛眼訓牙!! 咁又過左一日啦!! 好快牙∼∼