*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 4 月 26 日  星期二   晴天
    

 
            

      今日,我又同家姐一齊返學!! 上左3堂數學悶到嘔電牙∼ 唉.. 呢3堂我都好努力咁聽,但係我都係唔明囉..慘到爆牙∼ 今日派左張成績表,得兩科合格,而其他就...  唔講啦,咁樣衰牙!!! 之後1都冇野發生啦,,,, 6點到啦就返到屋企啦.第一時間開爐沖涼,之後就訓左陣,,起身個時都10點啦,咁就食飯飯...玩電腦.做嘛d功課佢呢,就睇電視啦!!  睇創世紀唷..  睇左陣就訓左啦啦啦啦啦x222222  呵﹏呵

 

    呢排做乜咁多事發生架,我唔想牙..  點解會咁牙..點解牙!! 唔鐘意呢排既生活牙∼  ><””

唉! 

     

刊登時間︰2005-04-27 12:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 4 月 25 日  星期一   晴天
    

 
            

    今日,我又係同牙欣同嘛牙雪一齊返學啦,返到學校,玩左兩堂英文...喂住小息留左係課室玩∼happy!!
  之後甘左堂數學就到P.E.啦,係禮堂到打玩,上完就食lunch啦,我冇食飯飯牙,都唔肚餓牙﹏咁咪唔食囉。 食完飯食課室到玩,咪又係打人,上左2樓玩左冇幾耐,楊sir黎左,,我就落番去啦,係課室又玩過,真係開心架∼/\/\'' 跟住科學杜sir冇上,我地做自己野,我就同徐鈺培係到玩,超好玩牙!ha...  跟住上經共我就訓左教啦,太累啦∼轉左堂,到中史...俾個miss林拍醒左,之後我都冇佢計續訓,,呵呵  過左冇幾耐,佢又叫醒我,咁我咪唔訓起身玩囉,勁好玩,佢有佢教,我地有我地玩∼ 上中史係最happy架~~  /\/\*  >3<

   放學陪牙秀bbbb同嘛牙欣去身體檢查,牙秀話聽先喎,咁咪同牙欣囉!!冇幾耐我地就走啦..我同牙欣搭k12去大埔火車站,但係我地都未返屋企,又係m記到傾下計仔,做功課咁囉! 計到6點到啦,我就返火車返屋企啦!! ><”  ((日日都係咁牙))

 返到屋企玩電腦,開住部電視都唔係睇既.. /\/\'' (日日都係咁) 俾媽咪鬧話浪費d電,真係牙.自己一個係屋企驚架ma!!!∼ 跟住我就煮飯仔,沖涼涼,再睇下電視,玩多陣電腦就訓教教豬啦!!!~∼ 好累牙今日! ><""

 

         

刊登時間︰2005-04-25 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 4 月 24 日  星期日   晴天
    

 
            

              今日,我12點幾先埋身,,琴日3點幾先訓牙!><”” 之後今日冇出到街,成日都係屋企,,而牙冰就黎左我屋企陪我啦∼ 陪到7點幾就走左啦,,我咪玩電腦牙睇下電視咁囉∼∼

     12點幾就訓教教豬啦,...        聽日又要返學啦,,好唔鐘意牙!!   ><""

刊登時間︰2005-04-24 11:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]