| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我又同家姐一齊返學!! 上左3堂數學悶到嘔電牙∼ 唉.. 呢3堂我都好努力咁聽,但係我都係唔明囉..慘到爆牙∼ 今日派左張成績表,得兩科合格,而其他就... 唔講啦,咁樣衰牙!!! 之後1都冇野發生啦,,,, 6點到啦就返到屋企啦.第一時間開爐沖涼,之後就訓左陣,,起身個時都10點啦,咁就食飯飯...玩電腦.做嘛d功課佢呢,就睇電視啦!! 睇創世紀唷.. 睇左陣就訓左啦啦啦啦啦x222222 呵﹏呵
呢排做乜咁多事發生架,我唔想牙.. 點解會咁牙..點解牙!! 唔鐘意呢排既生活牙∼ ><””
唉!
|
| 刊登時間︰2005-04-27 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我又係同牙欣同嘛牙雪一齊返學啦,返到學校,玩左兩堂英文...喂住小息留左係課室玩∼happy!!
之後甘左堂數學就到P.E.啦,係禮堂到打玩,上完就食lunch啦,我冇食飯飯牙,都唔肚餓牙﹏咁咪唔食囉。 食完飯食課室到玩,咪又係打人,上左2樓玩左冇幾耐,楊sir黎左,,我就落番去啦,係課室又玩過,真係開心架∼/\/\'' 跟住科學杜sir冇上,我地做自己野,我就同徐鈺培係到玩,超好玩牙!ha... 跟住上經共我就訓左教啦,太累啦∼轉左堂,到中史...俾個miss林拍醒左,之後我都冇佢計續訓,,呵呵 過左冇幾耐,佢又叫醒我,咁我咪唔訓起身玩囉,勁好玩,佢有佢教,我地有我地玩∼ 上中史係最happy架~~ /\/\* >3<
放學陪牙秀bbbb同嘛牙欣去身體檢查,牙秀話聽先喎,咁咪同牙欣囉!!冇幾耐我地就走啦..我同牙欣搭k12去大埔火車站,但係我地都未返屋企,又係m記到傾下計仔,做功課咁囉! 計到6點到啦,我就返火車返屋企啦!! ><” ((日日都係咁牙))
返到屋企玩電腦,開住部電視都唔係睇既.. /\/\'' (日日都係咁) 俾媽咪鬧話浪費d電,真係牙.自己一個係屋企驚架ma!!!∼ 跟住我就煮飯仔,沖涼涼,再睇下電視,玩多陣電腦就訓教教豬啦!!!~∼ 好累牙今日! ><""
|
| 刊登時間︰2005-04-25 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我12點幾先埋身,,琴日3點幾先訓牙!><”” 之後今日冇出到街,成日都係屋企,,而牙冰就黎左我屋企陪我啦∼ 陪到7點幾就走左啦,,我咪玩電腦牙睇下電視咁囉∼∼
12點幾就訓教教豬啦,... 聽日又要返學啦,,好唔鐘意牙!! ><"" |
| 刊登時間︰2005-04-24 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | » |