| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我正好自己就出門口啦,我琴日冇返學..聽日就水運會啦,... 哈哈∼之後我又係同牙欣同嘛牙雪返學啦,一落車個時落雨喎,咁我地咪行快左dd囉!!返到學校,冇幾耐就要去禮堂到早會啦,本來早會係逢星期二既,,但係聽日係水運會,,,所以今個禮拜既早會就改左為星期三啦... 跟住就返到上堂啦,,第一堂係電腦..自己有自己玩,,佢又佢講!!第二堂,中文..超爆悶牙,冇得訓又冇得傾計!! 之後就小息啦.我留係課室到做功課,冇幾耐就上數學啦..跟住lunch,今日d飯都幾好味,因為個間野成日都好難食架d飯飯.. ><” 之後食完飯,我就玩左陣就上堂啦,,,上左兩堂英文,我就同思惠同嘛黃錦康玩啦.. 跟住最尾個堂又係數學..嘔哂白泡..頂!!! 跟住放學仔,,返到祥華打俾牙羅,,同佢一齊落街玩..打左陣波.之後傾陣計,, 到左7點幾,牙羅話想返屋企,之後就返左啦,返到屋企沖完涼就訓左陣,,訓到9點幾,,我就起身食飯飯啦.. 跟住玩左陣電腦,睇電視就訓教教豬啦!!∼∼
聽日水運會啦,,唔想返tim∼∼
|
| 刊登時間︰2005-05-19 01:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我12點幾起身,我冇返學牙...因為我琴日去左飲同嘛又未做功課,所以唔返∼一起身就玩電腦,到到2點幾,同左媽咪去飲茶茶,有牙婆、大姨婆、姨媽仔、姨丈、媽媽、媽咪同嘛我... 到左3點幾,我就打俾牙羅,之後我返到祥華就叫佢落街啦,,,落到去一齊打波,,跟住同牙康、光頭仔、侯啟個d玩..到到7點幾同左牙羅去食飯飯,本來我同佢諗住上去粉中上面個d公園玩架,但係冇男仔去,,得我同牙羅兩個女仔上去咋.. 我同佢玩到9幾就返左屋企啦..我返到屋企就開電腦,,玩左陣,之後就睇電視,沖涼,,訓教...
今日就係咁啦,,的冇返到學仔牙!! |
| 刊登時間︰2005-05-18 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我10點幾俾媽咪抄醒,因為今日係嘉慧表姐結婚,我要去個d牙,所以要咁早起身...我同媽咪、姨媽仔同嘛姨丈一齊搭279x去青衣個到啦,,之後接新娘,之後我地搭番車返屋企,,到到5點幾我同媽咪、媽媽,牙婆個d就搭的士去康樂園個個咩俱樂部到飲啦.. 其中有一個男仔好靚仔架,但係佢好大,成20..唉><",飲到11點幾我同媽咪搭旅遊車去太和,,之後同嘛姨媽仔搭的士返屋企..
返到屋企就玩電腦,睇電視..沖涼訓教 聽日唔返學牙!!! /\/\
|
| 刊登時間︰2005-05-17 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | » |