今日,我同牙欣同嘛牙雪一齊搭75k去大尾督,我地要去姐b→秀屋企牙,因為幫佢拎野去龍尾個邊間屋唷... 今日同嘛聽日都係個到訓教教豬牙!!! happy牙∼ 之後我地去到龍尾個間屋,我地一齊正好哂野之後就出去寶湖買野食啦... 呵x222222
去到寶湖既華潤,我地買左好多薯片,野飲同嘛公仔麵個d牙~~ /\/\* 跟住,我、思GG、秀秀b、雪雪、牙孫同嘛牙欣一齊返去,返到去好舒服牙,開住部冷氣,一邊食野,一邊睇電視,哇..正牙∼ 我地係到玩,玩到11點幾..牙孫同嘛牙欣走,得番我、思G、秀b同嘛雪雪。 慘 ><” 之後我地沖涼仔,我同就牙思.. 個陣我就成班一齊傾計計,跟住我地就諗住訓教,我地見到好大隻黑蜂,我同牙思就大叫,超爆驚
∼而牙雪同嘛秀朵就去打死佢,愈飛愈多野入黎牙... 頂佢個肺牙∼ 跟住4點幾我地都訓教教豬啦!~!

我同秀秀同嘛思G一齊訓牙!而牙雪就自己一個係廳訓!
今日好好玩牙,好happy唷.. >3<x222222
