| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我係屋企啦....之後6點幾琪琪上左黎我屋企陪我,8點幾就同嘛牙羅落去大胃王到食野∼∼ 跟住我地10點30去左火車站就買野食∼∼(好口未) 之後係3樓坐左陣,,琪琪就走啦,.得番我同牙羅,冇幾耐我就上左牙羅屋企,同佢係到傾計,,跟住見到徐民係2樓,跟住我就嗌落去,,叫佢上黎,,之後係後樓梯到坐,,過左陣...我同牙羅落左去7仔等溫溫,,見到老鼠仔,,頂牙∼ 之後見左b女同嘛牙古,,咁咪同嘛佢地上去囉∼之後佢地話落去啦,,呢到好熱牙。咁咪落左去囉,但係唔係同佢地一齊!! 得我同牙羅同嘛溫溫、我地上左3樓,覺得悶就去粉中個7仔搵番佢地,,之後去左紙房到坐,,個到有好多沙發,櫃個d,係人地唔要既∼ 跟住我覺得悶悶地,,咁就同左牙羅溫溫去左粉中上面個公園到坐左陣,見到你『食蕉』之後我地就走左啦,落番去搵佢地∼個時先4點幾咋,,悶到爆牙∼∼ 跟住到到7點幾我同牙羅同嘛溫溫就各自返屋企訓教教豬啦,因為個個都好脈訓同嘛好累啦∼∼ 返到屋企都7點幾,,我都即刻換衫,,,,訓教教豬∼∼
`◆×["知我是個無法討好的人,.,.,.,.,.,相戀一刻只是我的僥倖
□°×﹏((誰來愛我。。請好好對我〢▉°
|
| 刊登時間︰2005-06-19 03:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,考中文,又係返學同嘛放學囉∼∼ 放左學我、牙珊、牙欣、牙雪同嘛牙洛去左牙秀屋企打牌同嘛玩啦∼∼ 玩到4點幾我地就走啦,,返到祥華就同牙羅同嘛嘉欣一齊玩! 之後到到11點幾先返屋企,,返到屋企就沖涼,,,玩電腦....睇電視∼∼ 跟住冇幾耐就訓教啦∼∼ 今日就係咁啦∼!∼!∼
|]° o...**”))明明其實有她『就放手』.,.,.,.讓我走〝.))))
*||] ﹍×`'||'|*常常望著別人幸福、、、令我更唏噓
|
| 刊登時間︰2005-06-18 12:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,開始考試啦.. 一起身正好自己就去搭火車啦,,之後同牙欣牙雪搭k12一1返學!! 返到學校,,我今日係2樓,,,因為考試所以係2樓,,可以同佢地一齊,,happy!! 之後第一堂就考英文作文,,做完之後就訓左啦,,跟住就小息啦∼∼ 小完息就考英文.. 唔太識牙 ><” 琴日冇溫過書,,所以唔太識牙! 死牙~~\
跟住放學lu,我同牙秀、牙珊、牙欣、牙雪、馮巧同嘛牙樂去食m記,之後行左陣。牙樂同嘛馮巧走,,我地幾個就返大元個戲彭到買糖食,,好得意牙d糖糖又好味道喎∼/\/\* 個時落緊好大雨牙,,跟住我地講講下就去左牙欣屋企啦,,係佢到打牌牙!! 玩到4點幾就走啦∼∼
返到屋企玩左陣電腦,,之後訓著左 ><" 訓到8點幾先起身~ 起身媽咪就返黎啦,跟住就食飯飯,,溫左陣書咁啦~ 之後就沖涼,,訓教教豬啦∼∼
聽日考中文同嘛中文作文牙,,一定要有好成績唷∼∼ 唔可以衰架今次! >333<
×||"■**}故事延續下世紀 一生都記起
*●||!█"\×±假使到最後還未望到不准你別離 |
| 刊登時間︰2005-06-16 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 222 | » |