*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 21 日  星期二   晴天
    

 
            

     今日考試,,,考世史同嘛地理,,呢兩科又衰∼∼ 放學同牙秀、牙珊同嘛牙欣行左陣大廣,之後就又去我屋企打麻雀,,口可x222 我今日贏錢口育∼∼ 真開心!!  >333< 打麻雀個陣超好笑,牙秀食咋糊,,個個都笑到pk∼之後打到6點幾佢地就走啦!! 係屋企訓左,,訓到10點幾先起身食飯,跟住沖涼,玩左陣電腦,,跟住溫書書,,,聽日考科學牙,,又衰啦le科! 唉,,算...  睇嘛創世紀之後就訓左啦∼∼

    聽日放9點9牙,,,happy!!!!!   >333333<

 

        ["°﹎叫我發現誰是我的真知己×°*°

刊登時間︰2005-06-21 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 20 日  星期一   雨天
    

 
            

    今日考數學同嘛英文listning,,,,牙秀、牙珊、牙欣同嘛牙雪放得早過我,所以佢地係小食部到等我,,跟住行左陣,佢地就去左我屋企打麻雀啦!! 口合)))   打到5點幾就睇叮噹,睇完我就陪佢地落去火車站,,之後我自己就返屋企啦!∼ 返到屋企訓左陣教,起身都8點幾,食完飯就沖涼,睇電視,,,跟住溫左陣書就訓教教豬啦....  >333<''

    

   *°[▊[[縱使結局有時並不甘心 亦很吸引﹏。/│”

刊登時間︰2005-06-23 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 19 日  星期日   晴天
    

 
            

          今日3點幾先起身,,之後玩左陣電腦,,就開始溫書書啦∼!∼

今日成日都唔落街牙,,媽咪8點幾返黎就同佢食飯..之後就睇電視,,沖涼...訓教!!∼

刊登時間︰2005-06-19 03:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]