| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日考試,,,考世史同嘛地理,,呢兩科又衰∼∼ 放學同牙秀、牙珊同嘛牙欣行左陣大廣,之後就又去我屋企打麻雀,,口可x222 我今日贏錢口育∼∼ 真開心!! >333< 打麻雀個陣超好笑,牙秀食咋糊,,個個都笑到pk∼之後打到6點幾佢地就走啦!! 係屋企訓左,,訓到10點幾先起身食飯,跟住沖涼,玩左陣電腦,,跟住溫書書,,,聽日考科學牙,,又衰啦le科! 唉,,算... 睇嘛創世紀之後就訓左啦∼∼
聽日放9點9牙,,,happy!!!!! >333333<
["°﹎叫我發現誰是我的真知己×°*°
|
| 刊登時間︰2005-06-21 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日考數學同嘛英文listning,,,,牙秀、牙珊、牙欣同嘛牙雪放得早過我,所以佢地係小食部到等我,,跟住行左陣,佢地就去左我屋企打麻雀啦!! 口合))) 打到5點幾就睇叮噹,睇完我就陪佢地落去火車站,,之後我自己就返屋企啦!∼ 返到屋企訓左陣教,起身都8點幾,食完飯就沖涼,睇電視,,,跟住溫左陣書就訓教教豬啦.... >333<''
*°[▊[[縱使結局有時並不甘心 亦很吸引﹏。/│” |
| 刊登時間︰2005-06-23 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日3點幾先起身,,之後玩左陣電腦,,就開始溫書書啦∼!∼
今日成日都唔落街牙,,媽咪8點幾返黎就同佢食飯..之後就睇電視,,沖涼...訓教!!∼ |
| 刊登時間︰2005-06-19 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 222 | » |