*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 24 日  星期五   雨天
    

 
            

    今日,行左個超大既雷,之後俾個雷正醒左,,跟住開電視睇下係咪紅雨,,係就計績訓啦,,點知都係要返學∼ 今日考經公,,都幾易,唔錯既應該。 放學之後自己一個係小食部到等牙秀、牙珊、牙欣同嘛牙孫,,佢地放遲我成30分鐘,,之後佢地都訓嘛行左陣,可能我地放10點幾所以乜都未開門,,,之後去完惠康買野食就搭75k去牙秀屋企打麻雀!!  本來贏冇輸,,但係而家就輸左啦,,唉。  打到6點幾就返屋企啦,等車等左超耐,俾蚊針..  ><” 之後我返到屋企都8點lu,岩岩好T故『情迷黑森林』之後睇睇下覺得好眼訓,跟住就訓左啦!!  zzzzzz''    訓到10點幾,,媽咪買左壽司俾我食,好味道唷))  >333<*  之後就玩電腦,聽歌,,跟住就沖涼啦,,今日沖完涼之後唔駛溫書..  /\/\*  ((開心)) 1!12點幾就睇『創世紀』 睇完就訓左啦!!     *今日就係咁啦〞

 

    ° °o○ °o○ =┼>>唯獨這合照看你清楚 證實你曾遞給溫暖我 

刊登時間︰2005-06-24 11:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 23 日  星期四   雨天
    

 
            

      今日,,返學啦,,落雨雨唷∼ 討厭!! 之後放9點幾,放學之後同牙秀、牙欣、牙雪同嘛馮巧去左食車仔麵,,,跟住我就同牙欣同嘛牙雪搭k12返屋企啦! 返到屋企玩左陣電腦咁大把,,之後就訓左啦,,訓到4點幾...起身就開電腦玩,,開著部電視唔係睇既,,又浪費電啦我.. 口合∼!∼ 跟住到到8點幾就食飯,沖涼..睇陣電視就開始溫書書啦,,聽日考經公,,都ok既我~ 今日考中史,,都識識地,,好採琴晚開夜車,,溫到2點幾姐,如果唔係又唔合格我就pk啦!! ><”

     考嘛天日就考完d主科啦...要努力口育!!   >333<

 

``×'時常在發著惡夢有人搶去你 ... .× |

                   ╰●°+*_其實我很怕當你感情的後備 .

      

刊登時間︰2005-06-23 07:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 22 日  星期三   晴天
    

 
            

   今日,考科學牙,,放9點幾,一放學我就搭73返屋企啦,,返到屋企玩左陣電腦就訓教教豬,,訓到2點幾起身,,落街玩左陣,牙羅同嘛嘉欣就同我去大胃王到食野,,我又係食長通粉牙,,好味道口育!!  >333< 跟住去左惠康買野食,跟住就搵番溫溫,同佢一齊啦。到到7點幾牙雪同牙羅返左屋企,得番我同溫溫同嘛牙石個d,之後媽咪打俾我叫我返屋企食飯我就返左屋企啦!! 返到屋企食完飯就沖涼,,睇電視,,可能太累啦,睇睇下訓著左喎,之後媽咪叫醒左我,,我話訓到11點先啦,,跟住訓到11點幾,,我就睇電視,,睇完創世紀我先溫書書牙,.,.,.,.溫到2點幾就訓左啦∼∼  聽日考中史唷!唔知識唔識呢????????   ><”

 

   ||,●*仍然無電話 等於告別了嗎 ∥[][]

  

刊登時間︰2005-06-23 11:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]