| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,行左個超大既雷,之後俾個雷正醒左,,跟住開電視睇下係咪紅雨,,係就計績訓啦,,點知都係要返學∼ 今日考經公,,都幾易,唔錯既應該。 放學之後自己一個係小食部到等牙秀、牙珊、牙欣同嘛牙孫,,佢地放遲我成30分鐘,,之後佢地都訓嘛行左陣,可能我地放10點幾所以乜都未開門,,,之後去完惠康買野食就搭75k去牙秀屋企打麻雀!! 本來贏冇輸,,但係而家就輸左啦,,唉。 打到6點幾就返屋企啦,等車等左超耐,俾蚊針.. ><” 之後我返到屋企都8點lu,岩岩好T故『情迷黑森林』之後睇睇下覺得好眼訓,跟住就訓左啦!! zzzzzz'' 訓到10點幾,,媽咪買左壽司俾我食,好味道唷)) >333<* 之後就玩電腦,聽歌,,跟住就沖涼啦,,今日沖完涼之後唔駛溫書.. /\/\* ((開心)) 1!12點幾就睇『創世紀』 睇完就訓左啦!! *今日就係咁啦〞
° °o○ °o○ =┼>>唯獨這合照看你清楚 證實你曾遞給溫暖我
|
| 刊登時間︰2005-06-24 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學啦,,落雨雨唷∼ 討厭!! 之後放9點幾,放學之後同牙秀、牙欣、牙雪同嘛馮巧去左食車仔麵,,,跟住我就同牙欣同嘛牙雪搭k12返屋企啦! 返到屋企玩左陣電腦咁大把,,之後就訓左啦,,訓到4點幾...起身就開電腦玩,,開著部電視唔係睇既,,又浪費電啦我.. 口合∼!∼ 跟住到到8點幾就食飯,沖涼..睇陣電視就開始溫書書啦,,聽日考經公,,都ok既我~ 今日考中史,,都識識地,,好採琴晚開夜車,,溫到2點幾姐,如果唔係又唔合格我就pk啦!! ><”
考嘛天日就考完d主科啦...要努力口育!! >333<
``×'時常在發著惡夢有人搶去你 ... .× |
╰●°+*_其實我很怕當你感情的後備 .
|
| 刊登時間︰2005-06-23 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,考科學牙,,放9點幾,一放學我就搭73返屋企啦,,返到屋企玩左陣電腦就訓教教豬,,訓到2點幾起身,,落街玩左陣,牙羅同嘛嘉欣就同我去大胃王到食野,,我又係食長通粉牙,,好味道口育!! >333< 跟住去左惠康買野食,跟住就搵番溫溫,同佢一齊啦。到到7點幾牙雪同牙羅返左屋企,得番我同溫溫同嘛牙石個d,之後媽咪打俾我叫我返屋企食飯我就返左屋企啦!! 返到屋企食完飯就沖涼,,睇電視,,可能太累啦,睇睇下訓著左喎,之後媽咪叫醒左我,,我話訓到11點先啦,,跟住訓到11點幾,,我就睇電視,,睇完創世紀我先溫書書牙,.,.,.,.溫到2點幾就訓左啦∼∼ 聽日考中史唷!唔知識唔識呢???????? ><”
||,●*仍然無電話 等於告別了嗎 ∥[][]
|
| 刊登時間︰2005-06-23 11:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 222 | » |