| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我冇返學牙,,,之後我就成日都系屋企啦!! 到左夜晚咪食飯,,沖涼,,,訓教囉!! 天日唔駛返學牙7月1口育!!! >3<"

*°[▊[[公主與白雪都不需要羨慕﹏因可跟你在長夜裡擁抱 ﹏。/│”
|
| 刊登時間︰2005-06-30 05:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我又系同牙雪同嘛牙欣返學。 之後上左兩堂英文、兩堂中文同嘛1堂數學!! 之後就放學啦,,今日放12:30分牙∼ 2點鐘要返學校打社際..之後就陪左黃河彤返屋企之後就去左mm記食野,,, 之後就返學校啦,跟住就系咁練波啦,,佩文返左黎打牙幫我地,本來牙香都返架,,但系返唔到黎牙! 之後到我地打啦,,對健社衰左!! ><" 之後咪返便衣室換衫啦∼ 之後又唔見左40蚊... ><" 頂.. 之後都搵唔到啦,,咪算囉!! 跟住就同牙欣同嘛牙雪搭k12返屋企啦,,,返到屋企玩左陣電腦 就訓教啦,,訓到食飯,食完飯同左牙婆落去搭火車!! 之後就沖涼,,,玩電腦睇電視啦~~ 最後,,最後咪訓教囉!
,,★*"/,'就算好心地 不足以選美 |
| 刊登時間︰2005-06-29 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我11點幾起身啦,,之後約左牙雪同嘛牙欣系大埔個個k12到等,,好似返學咁牙!! ><" 之後去到大埔既文娛中心同到牙秀同嘛牙孫,,之後就72去長沙灣啦... 我地今日諗住出去踩冰架ma,點知去到超多人渦,又要排隊啦踩冰,,之後咪唔踩囉,,上左去9樓個到玩牙,,超開心牙玩得∼我地贏左2千幾張票牙!! 哈x222.. 之後玩到6點幾『好似』,之後就落左去食壽司..好味道!! >3<* 食到8點幾就走啦..之後牙雪同嘛我想影貼紙相,跟住佢地話冇所謂,,咁咪影囉,,本來隔離有間既,,我地入去睇話唔太靚,之後咪上番去9樓到影囉!! 跟住影左3次,,兩次每人8蚊,,1次就每人6蚊,,,6蚊個個影得超樣衰渦,之後咪影多次40蚊個個囉所以就有兩次8蚊啦。 ><” 影完就落左去蘋果商場到行啦,個到有駁髮*牙,,第1次睇就200蚊20條,,之後行多陣,,睇到有間寫住10蚊1條渦,,等我暑假到玩下先!! 行完就走啦,,搭番72號返大埔,,跟住陪牙秀買嘛m記我就搭火車返屋企啦!∼∼ 返到屋企就開電腦玩左陣,,之後就沖涼洗頭、睇電視,,之後就訓教教豬啦,,,,好累牙!!! ><"
天日放12點30分,, 呵呵∼ 社際排球天日開始啦,,唔知康社會唔會贏呢???* >3<
"█°﹎×° 不牽手不親咀 但是亦能陪我 下半生??? |
| 刊登時間︰2005-06-28 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 222 | » |