*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 30 日  星期四   晴天
    

 
            

     今日,我冇返學牙,,,之後我就成日都系屋企啦!!  到左夜晚咪食飯,,沖涼,,,訓教囉!!  天日唔駛返學牙7月1口育!!!  >3<"

 

 

*°[▊[[公主與白雪都不需要羨慕﹏因可跟你在長夜裡擁抱 ﹏。/│”        

刊登時間︰2005-06-30 05:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 29 日  星期三   晴天
    

 
            

    今日,我又系同牙雪同嘛牙欣返學。 之後上左兩堂英文、兩堂中文同嘛1堂數學!!  之後就放學啦,,今日放12:30分牙∼ 2點鐘要返學校打社際..之後就陪左黃河彤返屋企之後就去左mm記食野,,,  之後就返學校啦,跟住就系咁練波啦,,佩文返左黎打牙幫我地,本來牙香都返架,,但系返唔到黎牙! 之後到我地打啦,,對健社衰左!! ><"  之後咪返便衣室換衫啦∼ 之後又唔見左40蚊... ><" 頂..  之後都搵唔到啦,,咪算囉!! 跟住就同牙欣同嘛牙雪搭k12返屋企啦,,,返到屋企玩左陣電腦 就訓教啦,,訓到食飯,食完飯同左牙婆落去搭火車!!  之後就沖涼,,,玩電腦睇電視啦~~  最後,,最後咪訓教囉!

 

              ,,★*"/,'就算好心地 不足以選美

刊登時間︰2005-06-29 10:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 6 月 28 日  星期二   晴天
    

 
            

   今日,我11點幾起身啦,,之後約左牙雪同嘛牙欣系大埔個個k12到等,,好似返學咁牙!! ><" 之後去到大埔既文娛中心同到牙秀同嘛牙孫,,之後就72去長沙灣啦...   我地今日諗住出去踩冰架ma,點知去到超多人渦,又要排隊啦踩冰,,之後咪唔踩囉,,上左去9樓個到玩牙,,超開心牙玩得∼我地贏左2千幾張票牙!!  哈x222..   之後玩到6點幾『好似』,之後就落左去食壽司..好味道!! >3<* 食到8點幾就走啦..之後牙雪同嘛我想影貼紙相,跟住佢地話冇所謂,,咁咪影囉,,本來隔離有間既,,我地入去睇話唔太靚,之後咪上番去9樓到影囉!! 跟住影左3次,,兩次每人8蚊,,1次就每人6蚊,,,6蚊個個影得超樣衰渦,之後咪影多次40蚊個個囉所以就有兩次8蚊啦。 ><” 影完就落左去蘋果商場到行啦,個到有駁髮*牙,,第1次睇就200蚊20條,,之後行多陣,,睇到有間寫住10蚊1條渦,,等我暑假到玩下先!! 行完就走啦,,搭番72號返大埔,,跟住陪牙秀買嘛m記我就搭火車返屋企啦!∼∼        返到屋企就開電腦玩左陣,,之後就沖涼洗頭、睇電視,,之後就訓教教豬啦,,,,好累牙!!!  ><"  

         天日放12點30分,, 呵呵∼ 社際排球天日開始啦,,唔知康社會唔會贏呢???* >3<

 

     "█°﹎×° 不牽手不親咀 但是亦能陪我 下半生???

刊登時間︰2005-06-28 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]