*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 3 日  星期日   晴天
    

 
            

    今日我2點幾先起身!!!*  之後就睇電視啦..今朝起身開電腦玩啦諗住,典之開到旦系上唔到網渦,,pk牙∼ 攪到我冇得玩電腦,,,所以就狂系屋低睇電視啦!!  朝早睇女排,,好睇。>3<''  之後睇鬼片!∼!∼  到左夜晚,,媽咪番到黎就同佢落左去大胃王到食野,,之後就返屋企玩電腦,,睇電視∼∼  冇幾耐就訓教教豬啦**。

 

   

      李>>來又如風,離又如風<<    ><”

刊登時間︰2005-07-03 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 2 日  星期六   晴天
    

 
            

      今日,我12點幾同左老豆、媽咪同嘛bobo落去食野,,,之後我12點9就走左啦,跟住我就搭火車去大埔火車站等牙秀、牙欣、牙孫、牙娜同嘛牙雪,, 等齊人之後就一齊搭火車出去啦!!!* 之後就周圍行行甘... (我地又影貼紙相牙,旦系冇我地上次系西9影個次咁靚)  ><" 行到8點絕就搭番火車走啦∼∼  返到去粉嶺,,我都未返屋企,,過左華明搵我媽咪,佢去左姨媽T子屋企打麻雀..  我幫佢打左陣就食飯飯啦,,食完飯坐左陣走啦,,,返到屋企都12點幾lu...同老豆睇電視睇到4點先訓教∼∼

 

     [[[*今日就系甘啦﹏)))

   ``\\`〝||難道美麗至有專利 

刊登時間︰2005-07-03 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 1 日  星期五   晴天
    

 
            

   今日,系7月1號,,,香港回歸牙!! /\/\* 所以唔駛返學,,, 口喜x222。 之後又系成日都留系屋企啦,唔知典解而家唔鐘意落街玩呢??? 之後睇下電視,,玩下電腦囉!!       到左夜晚,,睇『情迷黑森林』,,今日大結局牙∼∼ 媽咪返到黎就同佢一齊食飯啦...  食完飯就玩電腦,,睇電視∼∼ 到到1點幾,,睇完創世紀就訓左lu!!  天日出去旺中個d到行街牙~~  所以要旱dd訓教教豬∼!!*

 

 

            *李愈對我好,,我愈鐘意李]]

     

刊登時間︰2005-07-01 11:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]