| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日我2點幾先起身!!!* 之後就睇電視啦..今朝起身開電腦玩啦諗住,典之開到旦系上唔到網渦,,pk牙∼ 攪到我冇得玩電腦,,,所以就狂系屋低睇電視啦!! 朝早睇女排,,好睇。>3<'' 之後睇鬼片!∼!∼ 到左夜晚,,媽咪番到黎就同佢落左去大胃王到食野,,之後就返屋企玩電腦,,睇電視∼∼ 冇幾耐就訓教教豬啦**。
李>>來又如風,離又如風<< ><”
|
| 刊登時間︰2005-07-03 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我12點幾同左老豆、媽咪同嘛bobo落去食野,,,之後我12點9就走左啦,跟住我就搭火車去大埔火車站等牙秀、牙欣、牙孫、牙娜同嘛牙雪,, 等齊人之後就一齊搭火車出去啦!!!* 之後就周圍行行甘... (我地又影貼紙相牙,旦系冇我地上次系西9影個次咁靚) ><" 行到8點絕就搭番火車走啦∼∼ 返到去粉嶺,,我都未返屋企,,過左華明搵我媽咪,佢去左姨媽T子屋企打麻雀.. 我幫佢打左陣就食飯飯啦,,食完飯坐左陣走啦,,,返到屋企都12點幾lu...同老豆睇電視睇到4點先訓教∼∼
[[[*今日就系甘啦﹏)))
``\\`〝||難道美麗至有專利 |
| 刊登時間︰2005-07-03 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,系7月1號,,,香港回歸牙!! /\/\* 所以唔駛返學,,, 口喜x222。 之後又系成日都留系屋企啦,唔知典解而家唔鐘意落街玩呢??? 之後睇下電視,,玩下電腦囉!! 到左夜晚,,睇『情迷黑森林』,,今日大結局牙∼∼ 媽咪返到黎就同佢一齊食飯啦... 食完飯就玩電腦,,睇電視∼∼ 到到1點幾,,睇完創世紀就訓左lu!! 天日出去旺中個d到行街牙~~ 所以要旱dd訓教教豬∼!!*
*李愈對我好,,我愈鐘意李]]
|
| 刊登時間︰2005-07-01 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | ... | 222 | » |