今日,,我11點幾起身口拉,之後唔記得左幾點就落街玩口拉!跟住過左聯和墟行下,食撈撈口拉∼我地踏單車去左石盧同牙羅同嘛嘉欣去..石盧都唔太恐怖姐!之後我地返返去聯和墟玩口拉,我地又玩黃金樂園,又撈金魚又食撈撈,,好好玩牙!跟住保如打俾我問我去唔去游水,,,之後我咪話去囉,之後我、牙羅、嘉欣同嘛保如一齊踏單車去上水游泳池到游水口拉,嘉欣同牙羅一個車,,佢地唔知做乜喎,好似俾鬼正咁牙,之後我地咪好怩咁去上水囉,之後我地去到游泳池,,我就同嘉欣狂玩滑梯。/\/\* 哈哈! 我地游到9點幾就走口拉∼返去我就同牙羅一個車,返到祥華係3樓到食野,,見到牙b個d佢地同我地一齊玩數字球,..俾佢地玩死牙我地! ><” 慘口育..,.,.,.跟住12點幾我就同牙羅返屋企口拉,係到睇電視,,超悶...之後我諗住返屋企口拉,‘牙石又話悶又唔搵我∼咁咪同佢地係大堂到玩左陣囉,,3點幾就自己一個返屋企口拉! 返到屋企就訓教教豬!
沒法拖手,.,.,.,.,就要揮手
要是我 先開口 很需要你逗留
|