*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 15 日  星期五   晴天
    

 
            

     今日,我正好左自己,,2點到啦,,上左牙雪屋企,,,之後到等到4點幾就落街啦,,落到街見到寶娜,咁我就陪牙雪去寶娜屋企到拎衫,拎完之後就同牙雪9行...跟住去左3樓..就同牙唐一齊之後坐左陣,,pat7黎左,,冇幾耐牙石同嘛佢條女都黎嘛、跟住咪同佢地去大眾樂到食野囉,,,系個到我就同牙雪鬧架,,之後我咪喊囉..冇幾耐我就走左啦!!*    自己坐左陣先返屋企。   返到屋企咪玩電腦,,,聽歌,,咁囉,,之後自己煮通粉食...好味道。

        ﹏今日就系咁啦...*

 

    ,,★*"/,'何事我會妒忌我會擔心魔鬼搶走你

                

刊登時間︰2005-07-16 02:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 14 日  星期四   晴天
    

 
            
10

                                        **[最近喜歡]

 最近喜歡的人:吾知呢*

最近喜歡的食物:零食囉.. 

最近喜歡的飲品:可樂,,

最近喜歡的電影:冇乜岩心水..

最近喜歡的歌曲:好聽咪鐘意囉  

最近喜歡的運動:*排球、游水.. 

最近喜歡的地方:自己屋企  

最近喜歡的事情:訓教、唱k、打排球..     

最近喜歡的朋友:大把,,,牙羅、佩玉、保如、嘉欣、牙秀、牙思、牙珊、牙雪、牙欣、牙恩等等,,,, 

最近喜歡的品牌:冇乜啵,,.  

最近喜歡的課堂:中文、epa  

最近喜歡的coffee:吾飲架我 

最近喜歡的衣服顏色: 白色..  

最近喜歡外出的地方:旺中個d囉...

最近喜歡獨自一人嗎:超爆吾鐘意*   

最近喜歡到m記還是kfc:  M記..

                                                   [你試過]
你試過因為一個人哭嗎:梗系有啦..  

你試過傷害別人嗎:有牙..   

你試過玩弄感情嗎:冇掛*  

你試過愛上朋友的戀人嗎: 冇...     

你試過講大話嗎:11定有啦,,點會冇呢。  

你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎:有掛..  

你試過心碎嗎:有牙*  

你試過愛一個人愛得很深嗎:試過..   

你試過因為戀人而改變嗎:試過..   

你試過暗戀別人嗎:有牙.. 

你試過愛上戀人的朋友嗎:有牙*    

你試過怕愛上別人嗎: 未牙,,,,    

                                                    [你喜歡]  

喜歡貓或狗: 狗*      

喜歡可樂或是雪碧:可樂..   

喜歡什麼水果:士多啤梨..蘋果,,,芒果  

喜歡咩季節:  夏天* 

喜歡的國家: 日本 *    

喜歡的明星:  好多,..   

喜歡的designer:  冇..    

喜歡的球星: 沒有...   

喜歡的藝人:冇乜邊個...  

喜歡打日記或寫日記:梗系打啦,,我甘懶..  哈*   

喜歡男生或女生:當然是男..   

喜歡什麼類型的男生:冇乜話特別鐘意既,,,有feel咪得囉..   

喜歡牛奶嗎:鐘意*

喜歡怎樣的戀人: 緊自己,,錫自己,愛自己既...   

                                             誰令你...]     

誰會把你弄哭:friends..    

誰可以令你開心:主要都系friends*    

誰可以令你改變:friends、媽咪、老豆同嘛自己鐘意個個...   

誰令你覺得煩厭: 討我厭既人..   

誰令你放下尊嚴:好好好重要既人。   

誰令你放棄自己:自己鐘意個個人**      
                                            你的朋友]

你最信任的是誰:牙羅、佩玉、牙秀、牙思*

你最搞笑的朋友是誰:牙珊同嘛牙秀...   >3<'

你最白痴的朋友:唔知呢???  

你最肥的朋友: 吾講啦..11陣佢嬲嬲就吾好啦..  /\/\*   

你最瘦的朋友: 孖女*

你跟誰返學:牙雪同嘛牙欣

最信你的朋友:下,,我吾知佢地啵..   

識得最耐既朋友:牙bo、佩玉、保如..   

呢排有咩係最搞笑:冇乜..  

最清楚你的朋友: 唔知佢地清吾清楚我牙* 

你最有錢的朋友:牙羅.. 哈哈*   

你最記得邊幾個fd電話:牙羅、佩玉、保如、牙雪     

                                                     你最想...] 

你最想吃什麼:冇乜想食..    

你最想跟誰在一起:  佢囉..   

你最想去哪裡: 日本..   

你最想忘記的事:小學畢業,,  

你最想跟誰見面:佢..  

你最想做什麼:開開心心咁生活,,,  

你最想買的東西:衫..褲,,鞋*

你最想得到什麼:錢錢..   

你最想扔掉什麼: 自己既脾氣**   

你最想吃的雪糕: 朱古力..    

你最想看的電影:冇牙..    

                                               [你...]  
你最喜歡什麼顏色:白色、粉藍...   

 

 


 

刊登時間︰2005-07-16 04:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 13 日  星期三   晴天
    

 
            

         今日,我要返學拎成績表牙,,之後拎完11點就放學啦...*   放學同牙秀、牙欣、牙洛、牙雪陪牙珊去賣書,,之後佢地陪左我去大廣到釘穿耳渦,,初,頭我淆架,旦系之後都釘左!!!  釘完去食M記,,食完我就走啦,而佢地就去牙秀屋企打麻雀,,,,我自己搭k12去大埔火車站,之後就搭火車,,,返到屋企,溫溫就打俾我,,叫我落街啦..之後米去左火車站到等佢囉。之後坐左陣就陪佢返屋企拎錢,,見到佢媽咪喎,,米同佢一齊返囉..系佢屋企就玩啦,,跟住牙雪睇完戲又上嘛黎啦..牙雪做左牙四牙,,幫我地買野食..口喜..*  之後食完野就落左街啦。    之後諗住返小學既,,旦系未夠鐘,之後米上左3樓囉,,見到彭彭,,之後米同佢一齊打波囉.. 我打打下,,打左上去個燈到,,之後就趺左落黎,,d細佬就話俾d食蕉聽喎,,甘我米要好驚囉..口合!!  之後到左6點就返左小學啦同嘛溫溫、牙雪。返到去見到羅老師牙,,估唔到我地今日可以見到佢牙,,開心牙>3<''之後傾左陣,,我地就走左啦!!*  跟住我地米又系9坐同嘛9行囉,,,悶爆*   到左夜晚11點幾到啦,,見到kk同嘛周芷,,甘米同佢去左牆場到傾計囉,,之後牙石同嘛b女個d都黎左,,我、牙雪同嘛溫溫就12點就走左啦..返屋企,,第1時間沖涼..玩左陣電腦就訓左啦...

 

 

     *°[▊[[當初喜歡你_---其時你有別人﹏。/│”

刊登時間︰2005-07-15 02:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]