| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我正好左自己,,2點到啦,,上左牙雪屋企,,,之後到等到4點幾就落街啦,,落到街見到寶娜,咁我就陪牙雪去寶娜屋企到拎衫,拎完之後就同牙雪9行...跟住去左3樓..就同牙唐一齊之後坐左陣,,pat7黎左,,冇幾耐牙石同嘛佢條女都黎嘛、跟住咪同佢地去大眾樂到食野囉,,,系個到我就同牙雪鬧架,,之後我咪喊囉..冇幾耐我就走左啦!!* 自己坐左陣先返屋企。 返到屋企咪玩電腦,,,聽歌,,咁囉,,之後自己煮通粉食...好味道。
﹏今日就系咁啦...*
,,★*"/,'何事我會妒忌我會擔心魔鬼搶走你
|
| 刊登時間︰2005-07-16 02:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
| 10
**[最近喜歡]
最近喜歡的人:吾知呢*
最近喜歡的食物:零食囉..
最近喜歡的飲品:可樂,,
最近喜歡的電影:冇乜岩心水..
最近喜歡的歌曲:好聽咪鐘意囉
最近喜歡的運動:*排球、游水..
最近喜歡的地方:自己屋企
最近喜歡的事情:訓教、唱k、打排球..
最近喜歡的朋友:大把,,,牙羅、佩玉、保如、嘉欣、牙秀、牙思、牙珊、牙雪、牙欣、牙恩等等,,,,
最近喜歡的品牌:冇乜啵,,.
最近喜歡的課堂:中文、epa
最近喜歡的coffee:吾飲架我
最近喜歡的衣服顏色: 白色..
最近喜歡外出的地方:旺中個d囉...
最近喜歡獨自一人嗎:超爆吾鐘意*
最近喜歡到m記還是kfc: M記..
[你試過]
你試過因為一個人哭嗎:梗系有啦..
你試過傷害別人嗎:有牙..
你試過玩弄感情嗎:冇掛*
你試過愛上朋友的戀人嗎: 冇...
你試過講大話嗎:11定有啦,,點會冇呢。
你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎:有掛..
你試過心碎嗎:有牙*
你試過愛一個人愛得很深嗎:試過..
你試過因為戀人而改變嗎:試過..
你試過暗戀別人嗎:有牙..
你試過愛上戀人的朋友嗎:有牙*
你試過怕愛上別人嗎: 未牙,,,,
[你喜歡]
喜歡貓或狗: 狗*
喜歡可樂或是雪碧:可樂..
喜歡什麼水果:士多啤梨..蘋果,,,芒果
喜歡咩季節: 夏天*
喜歡的國家: 日本 *
喜歡的明星: 好多,..
喜歡的designer: 冇..
喜歡的球星: 沒有...
喜歡的藝人:冇乜邊個...
喜歡打日記或寫日記:梗系打啦,,我甘懶.. 哈*
喜歡男生或女生:當然是男..
喜歡什麼類型的男生:冇乜話特別鐘意既,,,有feel咪得囉..
喜歡牛奶嗎:鐘意*
喜歡怎樣的戀人: 緊自己,,錫自己,愛自己既...
誰令你...]
誰會把你弄哭:friends..
誰可以令你開心:主要都系friends*
誰可以令你改變:friends、媽咪、老豆同嘛自己鐘意個個...
誰令你覺得煩厭: 討我厭既人..
誰令你放下尊嚴:好好好重要既人。
誰令你放棄自己:自己鐘意個個人**
你的朋友]
你最信任的是誰:牙羅、佩玉、牙秀、牙思*
你最搞笑的朋友是誰:牙珊同嘛牙秀... >3<'
你最白痴的朋友:唔知呢???
你最肥的朋友: 吾講啦..11陣佢嬲嬲就吾好啦.. /\/\*
你最瘦的朋友: 孖女*
你跟誰返學:牙雪同嘛牙欣
最信你的朋友:下,,我吾知佢地啵..
識得最耐既朋友:牙bo、佩玉、保如..
呢排有咩係最搞笑:冇乜..
最清楚你的朋友: 唔知佢地清吾清楚我牙*
你最有錢的朋友:牙羅.. 哈哈*
你最記得邊幾個fd電話:牙羅、佩玉、保如、牙雪
你最想...]
你最想吃什麼:冇乜想食..
你最想跟誰在一起: 佢囉..
你最想去哪裡: 日本..
你最想忘記的事:小學畢業,,
你最想跟誰見面:佢..
你最想做什麼:開開心心咁生活,,,
你最想買的東西:衫..褲,,鞋*
你最想得到什麼:錢錢..
你最想扔掉什麼: 自己既脾氣**
你最想吃的雪糕: 朱古力..
你最想看的電影:冇牙..
[你...]
你最喜歡什麼顏色:白色、粉藍...
|
| 刊登時間︰2005-07-16 04:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我要返學拎成績表牙,,之後拎完11點就放學啦...* 放學同牙秀、牙欣、牙洛、牙雪陪牙珊去賣書,,之後佢地陪左我去大廣到釘穿耳渦,,初,頭我淆架,旦系之後都釘左!!! 釘完去食M記,,食完我就走啦,而佢地就去牙秀屋企打麻雀,,,,我自己搭k12去大埔火車站,之後就搭火車,,,返到屋企,溫溫就打俾我,,叫我落街啦..之後米去左火車站到等佢囉。之後坐左陣就陪佢返屋企拎錢,,見到佢媽咪喎,,米同佢一齊返囉..系佢屋企就玩啦,,跟住牙雪睇完戲又上嘛黎啦..牙雪做左牙四牙,,幫我地買野食..口喜..* 之後食完野就落左街啦。 之後諗住返小學既,,旦系未夠鐘,之後米上左3樓囉,,見到彭彭,,之後米同佢一齊打波囉.. 我打打下,,打左上去個燈到,,之後就趺左落黎,,d細佬就話俾d食蕉聽喎,,甘我米要好驚囉..口合!! 之後到左6點就返左小學啦同嘛溫溫、牙雪。返到去見到羅老師牙,,估唔到我地今日可以見到佢牙,,開心牙>3<''之後傾左陣,,我地就走左啦!!* 跟住我地米又系9坐同嘛9行囉,,,悶爆* 到左夜晚11點幾到啦,,見到kk同嘛周芷,,甘米同佢去左牆場到傾計囉,,之後牙石同嘛b女個d都黎左,,我、牙雪同嘛溫溫就12點就走左啦..返屋企,,第1時間沖涼..玩左陣電腦就訓左啦...
*°[▊[[當初喜歡你_---其時你有別人﹏。/│” |
| 刊登時間︰2005-07-15 02:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 222 | » |