*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天
    

 
            

      今日,,同媽咪一齊返學..**   去到太和就同嘛牙冰一齊返,,,之後返到去等牙SIR返,傾左陣,,媽咪就返屋企,,我就上去上堂啦∼ 今日DD時間刀過得幾快**  >3<”  到左LUNCH,,就同美玲,,咖喱個D一齊食。 之後就返學校啦,D時間過得真系快牙,今日返到去先知今日放2點9,,因為有社團大會,智同嘛慧,健同嘛康就聽日先.. 之後上中文堂個時就打俾媽咪,,叫媽咪2點9黎接我..  上嘛中史,,甘就放學啦,,真系快牙∼ /\/\*  跟住同媽咪行左陣街,,就搭BUS返屋企,,琪琪同嘛牙羅就系M記等我,,佢地陪我去買返學鞋.. 買完之後,,牙羅話返屋企,,甘米返屋企囉,,琪琪冇鎖匙,上左我屋企睇碟碟.. 睇見鬼10,,雖然睇過幾次..旦系刀覺得好好睇!**  >3<” 睇睇下,,就做完個時,,我系個地到訓左..  琪琪幾時走刀吾知。 到左8點幾,,媽咪叫醒我,,落街食飯.. 食完飯返到屋企就玩電腦,,溫書,,跟住就沖涼..  11點 幾就睇碟碟**  睇完冇幾耐,就訓教LU∼   >333<*

 

          教我個英文MISS痴咖,,叫我地溫書,,之後問番我地,,吾識幾多個就留幾多日堂..  慘爆..  ><” 聽日又要問書啦佢,,今日就默完書.. 我刀吾知牙,,冇返3日學

     

刊登時間︰2005-09-15 10:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天
    

 
            

    今日發生過d咩,,我刀吾記得lu*  到左夜晚,,牙秀add我,,問我1d我刀覺得有d野既問題.. 之後我刀同左佢講.. 佢話你講得岩∼ 跟住講講下,,我,,,牙秀,,牙思,,牙珊同牙欣就甩左契啦..**   其實我真系好吾捨得*  佢地講完之後,,諗番起同佢地一齊去街,,一齊去龍尾到訓個時.. 真系好開心**  >3< 旦系而家以經咩刀冇哂lu,,     吾知以後點樣面對佢地呢???*

 

 

   可能有時成日刀系我發脾氣,,我吾岩** 旦系我由細到大刀系甘.. 講真* 呢dd系我由細到大既脾氣,,冇理由話改就真系改到..**  可能我俾人就得多,,所以甘姐*                        我真系好鐘意同你地一齊既生活牙..  >3<  不過而家乜刀冇哂lu*

刊登時間︰2005-09-18 03:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天
    

 
            

    今日,我6點幾起左身,,,之後就搭火車返學啦...** 返到學校,,又俾人捉,之後miss呂叫我,,我冇理佢,,計續行,,佢就叫左我過一邊,,,同我傾!!* 之後傾傾下,,我自己喊左出黎渦。><” 之後冇野啦,,跟住就開始上堂啦..lunch出左去食麵麵,,跟住上左冇幾耐堂就放學lu,,不過我刀未走得住,因為個體育miss叫我地落去搵佢個d啦.. 搞到我成4點先返屋企,,訓學同鐘芷晴一齊行返太和,,,再轉火車,,我自己!!* 返到粉嶺就同左佩玉,,牙雪同嘛曾佩琪一齊啦..   系3樓坐左陣,,就去左魚塘到玩啦..  冇幾耐吾知點,,就同左牙石,,,徐民個d一齊囉,,話去踩單車,,等左成3個鐘.. 先出發,,出發前我地俾龜逗,,無奈。。 踩左陣就返左祥華啦..系細場到,,,悶到嘔電... ><” 之後講講下,,牙羅去左我屋企訓∼

 返到屋企就沖涼.. ><"    之後玩左陣電腦同嘛食嘛野就訓左啦!!**

刊登時間︰2005-09-10 03:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]