| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,同媽咪一齊返學..** 去到太和就同嘛牙冰一齊返,,,之後返到去等牙SIR返,傾左陣,,媽咪就返屋企,,我就上去上堂啦∼ 今日DD時間刀過得幾快** >3<” 到左LUNCH,,就同美玲,,咖喱個D一齊食。 之後就返學校啦,D時間過得真系快牙,今日返到去先知今日放2點9,,因為有社團大會,智同嘛慧,健同嘛康就聽日先.. 之後上中文堂個時就打俾媽咪,,叫媽咪2點9黎接我.. 上嘛中史,,甘就放學啦,,真系快牙∼ /\/\* 跟住同媽咪行左陣街,,就搭BUS返屋企,,琪琪同嘛牙羅就系M記等我,,佢地陪我去買返學鞋.. 買完之後,,牙羅話返屋企,,甘米返屋企囉,,琪琪冇鎖匙,上左我屋企睇碟碟.. 睇見鬼10,,雖然睇過幾次..旦系刀覺得好好睇!** >3<” 睇睇下,,就做完個時,,我系個地到訓左.. 琪琪幾時走刀吾知。 到左8點幾,,媽咪叫醒我,,落街食飯.. 食完飯返到屋企就玩電腦,,溫書,,跟住就沖涼.. 11點 幾就睇碟碟** 睇完冇幾耐,就訓教LU∼ >333<*
教我個英文MISS痴咖,,叫我地溫書,,之後問番我地,,吾識幾多個就留幾多日堂.. 慘爆.. ><” 聽日又要問書啦佢,,今日就默完書.. 我刀吾知牙,,冇返3日學
|
| 刊登時間︰2005-09-15 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日發生過d咩,,我刀吾記得lu* 到左夜晚,,牙秀add我,,問我1d我刀覺得有d野既問題.. 之後我刀同左佢講.. 佢話你講得岩∼ 跟住講講下,,我,,,牙秀,,牙思,,牙珊同牙欣就甩左契啦..** 其實我真系好吾捨得* 佢地講完之後,,諗番起同佢地一齊去街,,一齊去龍尾到訓個時.. 真系好開心** >3< 旦系而家以經咩刀冇哂lu,, 吾知以後點樣面對佢地呢???*
可能有時成日刀系我發脾氣,,我吾岩** 旦系我由細到大刀系甘.. 講真* 呢dd系我由細到大既脾氣,,冇理由話改就真系改到..** 可能我俾人就得多,,所以甘姐* 我真系好鐘意同你地一齊既生活牙.. >3< 不過而家乜刀冇哂lu* |
| 刊登時間︰2005-09-18 03:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我6點幾起左身,,,之後就搭火車返學啦...** 返到學校,,又俾人捉,之後miss呂叫我,,我冇理佢,,計續行,,佢就叫左我過一邊,,,同我傾!!* 之後傾傾下,,我自己喊左出黎渦。><” 之後冇野啦,,跟住就開始上堂啦..lunch出左去食麵麵,,跟住上左冇幾耐堂就放學lu,,不過我刀未走得住,因為個體育miss叫我地落去搵佢個d啦.. 搞到我成4點先返屋企,,訓學同鐘芷晴一齊行返太和,,,再轉火車,,我自己!!* 返到粉嶺就同左佩玉,,牙雪同嘛曾佩琪一齊啦.. 系3樓坐左陣,,就去左魚塘到玩啦.. 冇幾耐吾知點,,就同左牙石,,,徐民個d一齊囉,,話去踩單車,,等左成3個鐘.. 先出發,,出發前我地俾龜逗,,無奈。。 踩左陣就返左祥華啦..系細場到,,,悶到嘔電... ><” 之後講講下,,牙羅去左我屋企訓∼
返到屋企就沖涼.. ><" 之後玩左陣電腦同嘛食嘛野就訓左啦!!** |
| 刊登時間︰2005-09-10 03:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 222 | » |