| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我本來9點幾起左身咖啦... 跟住系張床到玩手提個dd,,玩到11點幾先訓左....* 跟住到2點幾先起身,,,起身刷牙洗面...玩電腦... 冇幾耐佩玉就打黎,,,傾左陣到左5點幾就落左街啦... >3<” 系青協到睇電視,,過左陣牙羅落左黎,,,10點,,,牙羅返屋企,,我就同牙雪同嘛牙餅一齊啦... >3<" 同左佢地去食野,,之後冇幾耐就返左屋企lu...
返到屋企,,就玩電腦,睇電視!!!** 就系甘啦今日。
||..°*"身邊友伴逐個不斷遠離\\
|
| 刊登時間︰2005-08-12 02:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我2點先起身,,跟住保如就上左黎我屋企啦,,,4點幾先落街,,得我同佢,,無聊...** ><” 本來話去游水既,,之後我就冇去到啦,,保如同曾佩琪兩個去... 之後牙雪同嘛牙餅落左黎,,我就同佢地一齊啦...同嘛佩玉!!* 之後話去唱夜KK既,,講講下,,又冇去到...無奈><” 跟住就同左牙堂同嘛莊臣一齊啦,,上左3樓坐,,講鬼故.過左耐,牙石個DD黎左,跟住落左2樓一陣,,跟住又上番3樓.. 玩到3點幾先返牙雪屋企,,,去到牙雪屋企,,坐左陣,我就同牙餅去左沖涼..沖完涼就到我玩電腦啦.. 冇幾耐,,米訓教教豬囉.. >3<”
|
| 刊登時間︰2005-08-08 04:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我12點幾就俾人迫左起身!!* 之後就落左3樓食野,跟住就搭火車出去牙婆屋企啦.. 去到牙婆屋企,冇野做,,悶到爆炸* 之後到左8點幾就食飯飯啦,,,今日系牙婆生日,,有=好多人黎左牙.. >3<” 食完飯,,媽咪洗嘛碗就走啦.. 搭車返屋企! |
| 刊登時間︰2005-08-07 02:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 222 | » |