*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天
    

 
            

     今日系媽咪生日牙,.,,生日快樂**  >3<

刊登時間︰2005-09-17 06:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 8 月 25 日  星期四   晴天
    

 
            

    今日,,,我2點幾起身,,跟住玩左陣電腦,,,就同佩玉同嘛hello kitty落左街,落到去,,冇幾耐,,,就返屋企拎排球,,,落去打。**  打左陣就上左3樓,,,見到光頭仔,就同佢一齊打排球,冇幾耐,徐民落嘛黎,,,就去左粉中...  等嘛小吉,就去左引體坐,,,坐到7點就返左屋企啦,,返到屋企就玩電腦...  9點幾就食飯飯,,10點幾就打俾牙羅,,,叫佢陪我落街..  玩到1點幾就返左屋企啦..

  返到屋企,,玩左陣電腦,, 就訓教教豬啦...**  >3<”

今日吾舒服牙,,,   ><"

刊登時間︰2005-08-26 01:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 8 月 21 日  星期日   晴天
    

 
            

       今日,我12點起身,之後12點30分就落3樓等牙雪同嘛佩玉啦..   我著便服去,出門口,,一出到去,,跌左隻鎖匙系屋企,之後關左門,,拎吾番...**  ><”  之後就同牙雪個dd去搭火車,,本來12點9系大幫火車站等牙思咖,之後改左系大埔墟體育館個到等,,青苗個到1點要去到,,我地遲到左,,,去到左就換衫..出到去超樣衰牙...** 遲到,,,     之後就聽牙sir講野,,講完之後就開始選拔啦。   有跑,,跳,,跳高等啦..    ((我覺得我自己衰左囉))* ><” 之後去左大廣、昌運個dd行街,,牙雪就買左返學鞋同嘛袋,,我同佩玉同嘛牙思刀冇買野,,行完牙思就返屋企,,我地3個就行去搭70號返祥華啦..  坐車個時,我同牙雪坐,,後面個個人傻既,之後到站就落車啦,,, 返到祥華..牙雪話影學生相,跟住我就上左姨姨到拎鎖匙,拎完就陪牙雪返屋企換校服,,跟住佢陪番我返屋企換校服啦。。   影完學生相就牙石個d啦,,跟住就系mm記等牙羅落黎,,食嘛野,,就返左屋企啦...

   [=今日就系甘啦--)*   

                   ×||"少女愛暗戀本是自然,,×■┘

 

刊登時間︰2005-08-31 01:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]