*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天
    

 
            

     今日,,我12點起身既本來要..之後我12點5先起身渦,甘米夠鐘囉,12點幾就落左去火車站搵牙思、牙秀同嘛牙欣。之後再搭火車去上水∼去到上水買完野就搭7ok去左我屋企啦.之後我開頭就同牙秀玩牙給,,牙思就染頭髮既,,之後玩玩下,,我地就玩7級豬,,笑到死牙..  嘻!!*   之後就落左去打波啦,,打打下,,見到保如同嘛鵬鵬..過左耐,,牙wing同嘛彭彭刀落嘛黎渦,,就一齊打波啦。 打到6點到啦,,我就陪佢地去到3樓,,我就自己返左屋企啦.. 返到屋企就玩電腦,,聽下歌,,睇下電視甘囉..  之後有件好吾開心既野發生,,吾想講..    之後同牙秀傾電話,,傾左好多野,,之後佢俾佢牙媽cut左線,,之後我同佢就冇再傾啦*  我就玩多陣電腦就訓左啦...

          聽日吾知駛吾駛陪牙欣出去呢???

 

   [[﹏永遠永遠也是好姊妹牙---牙思**  >333<”

刊登時間︰2005-07-25 01:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天
    

 
            

    今日,我起身啦,,12點幾系火車站等牙秀同嘛牙思,,之後就出去,,跟住佢地就上堂啦,,我就自己11個坐系到啦,,點知牙沈刀有黎渦,,同佢坐左陣,,佢就走左啦,.,今日d時間過黎好快,,到左6點,,佢地就走啦,,之後就搭火車返去,,系大埔落車牙我,,我同牙秀同嘛牙思去食野,,之後行左陣就返屋企啦..  我就搭番k12返屋企..

    返到屋企,,睇左陣電視,,之後就訓左陣,,之後就玩電腦,,最後就沖涼..訓教啦...

刊登時間︰2005-07-25 01:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 22 日  星期五   晴天
    

 
            

       今日,我同牙欣搭火車出旺角,,佢去買左對鞋,,同佢去左kfc到食lunch啦..之後牙欣話行路出or搭的士去界限街體育館,,之後我就話搭的士,,之後米搭的士去囉.,,.去到啦,,牙欣就話俾我聽邊個系姣西啦,,我同佢9坐左幾粒鐘,,等dd小姐,.,之後6點鐘就走啦..  之後就去左影貼紙相,,有牙思、牙恩、牙娜、雅燕、牙欣同嘛牙雪仲有我..之後影完就返去啦..  我就牙思同嘛牙恩就買野上牙思屋企個平台到食,,傾下計甘..  傾到10到啦,,我就同牙恩行返太和,,之後就自己搭火車返屋企啦..*  返到屋企,,冇幾耐媽咪就返左黎啦,,我就玩電腦,,睇電視,,之後就沖涼,,訓教..

刊登時間︰2005-07-25 01:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]