*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 27 日  星期三   晴天
    

 
            

          今日,我2點幾先起身,,之後就開電腦玩,冇幾耐牙wing打俾我,叫我4點落街街打波啦,.,,  跟住就同雅驚篤波,,篤到4點我就冇篤啦,,就換衫落街啦...*  落到街就打波啦,,,過左耐,彭彭落左黎,再冇幾耐保如又落嘛黎! 跟住米一齊打波囉。 打到7點幾,牙wing同彭彭走先,,我就同保如同嘛鵬鵬系球場,我同保如踏單車.超好笑,,  嘻!!**    之後刀走啦,老豆打俾我,,話做kelly,,之後米跑番屋企睇囉,去到屋企門口,,做完∼∼  頂牙..*  之後就睇皇馬對日本踢波啦..系張床到睇睇下,,訓著左.. 訓到9點幾就睇電視啦,,睇下陣就落左街啦..  落左陣就返屋企食飯飯,,食完就玩電腦,,最後就沖涼,訓教...* >3<”

       ◆|[*];:若拍拖將會令成績差了//*”

刊登時間︰2005-07-28 12:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 26 日  星期二   晴天
    

 
            

       今日,,我本來要7點3起身啦,,8點要去到大埔火車站,,點知我7點8先起身,,,之後就打俾牙欣同牙欣講,,佢地系第3卡等我,,,之後我去到大埔火車站,,見吾到佢地上車渦,甘米以為佢地上左啦,,打番俾牙欣,,點知...         之後我就系大學到等佢地,跟住我再上車,,系火車,,我同牙秀玩到癲..  落左車,,行過去,.,,去左7仔買早餐食,,我就食蝦餃,,好味!!**    之後就去左睇牙欣打波啦。  到左12點幾,,食lunch冒時間啦,,我地冇出去食,我地又系7仔買野返去食渦,,我食咖喱食..刀吾錯...    之後食完飯,,牙欣就計續打波,,而我同牙秀就去左行街,,,,牙秀買左兩件T..我同佢就一齊買左個袋...  之後就去左食豆腐花,,食完刀5點幾,,就慢慢行番去界限街體育館搵牙欣啦...    牙欣換完衫,,之後我同牙欣就去左行街街,,牙秀就搭車走左...     行到7點幾就搭火車返屋企lu..   系火車我同牙欣食到食野,,嘻!!**      之後大埔牙欣落左車,,,得番我自己一個..,慘!!  到左粉嶺,,系火車站等嘛媽咪,,跟住就去左食飯啦,.,食完飯返屋企睇電視(我的野蠻奶奶同嘛妙手人心03)   睇睇下諗住訓既,,牙雪就add我,,問我落吾落街,,,之後米話冇所謂囉..一心諗住去火車站買野食,,點知.....  ><”   之後行左陣就去左粉中樓下個公園坐,,坐到12點幾就返左屋企啦...  返屋企第一時間,,玩電腦,,,玩左陣就沖涼..  打日記∼∼  最後就訓教教豬啦。。。    >3<”  

    掛住你牙--牙秀**   >333<’  ,

      ,★"..,,饒恕我對你已有些畏懼/||"不想再看見你的嘴``×*°*

刊登時間︰2005-07-27 01:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天
    

 
            

       今日,,媽咪休息...      同左媽咪同嘛老豆同嘛隻bobo落3樓食野,,食完野之後,,牙wing打俾我,,問我一陣落吾落去打波,,之後米話好囉..   之後返到屋企同牙秀篤波,,傾電話,,玩牙給..  到左4點幾啦,,保如打俾我,,之後就落左街啦..  落到街未打過波就成身汗啦...熱死人牙*  ><"   之後牙wing同彭彭就落左黎,,過多陣,,黑妹刀落嘛黎,,米一齊打波囉..  打到7點幾,,同牙wing坐系球場到傾計...    傾到8點幾就返屋企啦!!     返到屋企,,玩電腦,,,睇電視(我的野蠻奶奶同嘛妙手人心03)  睇完就又玩電腦,,,同牙秀傾左陣電話..      玩左陣牙給就訓左啦...  

 

    今日本來要出去陪牙欣咖,,之後吾知醒,,冇去到*  ><" 

    ...★°±假使迫我*用 紅牌才|!心涼*Φ

 

刊登時間︰2005-07-27 01:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]