| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我同牙冰一齊返學** 之後返到學校,,上次俾人扣分刀未搞掂,米搵番d人講番囉,,佢同我講話我冇覆檢渦,,之後我米話下,,我冇返學渦,,點覆牙** 跟住佢話,呢d系你自己既事,,冇覆就冇覆..甘講渦..仆街..之後我米話甘冇野囉.. 啞哂**><” 個時幾嬲牙,,超想x柒佢..不過冇甘做到><” 之後米上番去抄功課囉,跟住就開始上堂啦.. 冇幾耐就食飯飯lu..食左5蚊撈撈..就冇啦=] 返左學校,上左課室,,玩左陣就打鐘啦.. 打完鐘,,我去左3次洗手間..>3<哈哈x]) 上左冇耐又放學,放學系學校打波,,今次打波,,發覺左我屎左好多同嘛好耐冇打,,吾太識走個dd]]]]]'? 打到6點幾就返屋企lu
返到屋企就訓教,,之後就起身,,食飯,,做功課,,玩電腦,,沖涼,,訓教** 聽日又返學牙##fucl<@
|
| 刊登時間︰2005-10-03 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我12點幾起左身啦,之後打俾美玲,之後就正好自己就出左門口啦,,去左搭火車去太和搵美玲,跟住同嘛佢d fd fd一齊就搭左的士去學校,,系學校到行過去富亨。 去左打排球,,打到4點啦,,有個牙媽同嘛個仔入黎渦,,話個場我卜左咖渦,,之後我地米話,,下,,我地夠卜左啦,我地打左好耐啦渦,跟住個牙媽就搵吾知咩人黎同我地講,,之後我地米話走囉..之後系甘串個女人,,,跟住又話我地冇家教個d渦,,仆街黎咖)]* 之後就搭番的士番太和,,系太和玩左陣,,就返屋企啦>3<” 返到屋企就玩電腦,,做嘛d功課.沖涼,,睇電視之後訓左啦.. 聽日又返學lu,,甘就放左3日假啦..快到爆牙><”
◆|!?*仍然極度在乎你``|,,*]
|
| 刊登時間︰2005-10-02 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,10點幾起左身,之後又訓過** 訓到12點幾就起左身啦,正好自己就搭火車,去大埔火車站搵『牙雪』同嘛『河彤』[)'' 跟住行左陣,,買左份生日禮物俾『臭詩』*,,之後就行左過去寶湖,跟住去左富亨,上左『河彤』屋企拎排球,系公園到打左陣就去左『臭詩』屋企到BBQ啦,,佢今日搞生日會牙.. 叫嘛我去,真系夠老友啦>3<〞 之後燒燒下野食,佢d屋企人走哂,,我地就開始發癲啦.. 本身玩緊水蛋既,之後冇哂..就搵d盤黎潑人,,我地個個刀成日濕哂,,fucl<'' 不過,好采我換左衫,吾駛驚.. 之後『臭詩』聽到電話響,,就話佢屋企人返緊黎,之後就執野,,扮哂系到燒野食甘,,笑爆嘴,,,哈哈x]] 跟住佢d屋企人返左黎,,就問點解濕哂個d啦,,鬧『臭詩』,慘牙>v<” 跟住玩到7點幾,,諗住出去打排球啦,,打打下有隻大狗過黎渦,,我就第1個走先,『牙雪』同嘛『河彤』就系『臭詩』後面,跟住『牙雪』就同左我一齊,,愈黎愈多狗渦,,跟住『臭詩』米咩我地入去囉。 玩到8點幾就出左富亨打左陣排球,,之後就各自歸家=]] 我去到大元就搭的士返太和,去到太和就搭73返屋企,>3<” 返到屋企,,系最舒服咖..very吉'' 返到屋企既第1時間就沖涼,,沖完就玩電腦.冇幾耐就訓左啦.. 因為太累啦實在..><”
今日好開心牙,,嘻** 好玩到爆牙
●"|[*°我鍾意你__"+並唔係一朝一夕既事°*■
|
| 刊登時間︰2005-10-01 10:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 222 | » |