| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,,同秀雯同嘛牙冰一齊返學,跟住返到去做嘛功課就上堂啦開始** 第1,2堂中文,默書,,錯左兩個字甘大把,,哈哈x])'' 之後就小息,,問秀雯拎左本音樂書,問完就打鐘,,上2堂英文,,又默書...fucl<!?! 上完2堂英文就上音樂,,上完就lunch,,今日同牙冰嗌完架,之後lunch得我同河彤,,今個lunch我又冇食野啦,,飲左罐野,,用左5蚊=]]\\\ 食完飯就返學校lu,,玩左陣又打鐘,上地理,,上左地理室,悶><" 跟住上數學,,成堂刀做作業..做完就落堂..最尾一堂上經公* 上王太堂冇聽過書,,今堂刀幾靜,,因為有好多人刀訓左,,我就冇訓,,系到聽mp3同嘛食糖,,-- 到左放學就同牙冰同嘛秀雯放,,去到太和就去左大埔官小搵楊老師,,好掛住佢牙.. 一見到佢超開心牙>333<” 嘻,,系個到傾左陣就走啦,,返屋企。 返到祥華見到牙堂,,同佢地一齊玩,,玩到8點幾就返左屋企啦.. 同牙冰同嘛河彤玩眼仔;;;跟住就沖涼...訓教
''*但我極明白我#實在沒法抽身愛下個﹏<<
|
| 刊登時間︰2005-10-06 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我同秀雯同嘛牙冰一齊返學.. 跟住返到去拎完書,做嘛張經公工作紙就冇乜時間啦,跟住就上堂。第1堂世史,,訓下訓下甘,第2堂,,音樂..聽佢吾知講乜x])'' 之後就小息,周圍走,周圍玩;;小完息就上電腦,系到上網。之後就兩堂p,,e 今日跑街,,慢左好多牙,,慢左27秒..吾知點解今日跑吾到&超痛牙個腳個d,上完p,e就lunch,今日刀好早放我地食飯..開心=]] 今日去左7仔食飯,,我冇食到,今日lunch用左4蚊咋,,,very goog!?!?'' 之後就返左學生買糖俾牙思食,,>3<” 跟住上左兩堂英文,,超悶,,系到聽MP3同嘛打電話,,/\/\* 跟住最尾個堂就數學,派小測,,得幾分,,FUCKK))) 放學媽咪黎接我,,同我去左行街街,,跟住返左屋企又行過,,買左眼仔++ 到左8點幾訓左,,訓到11點幾就落左去買野食,買完就返屋企玩電腦,,沖涼..訓教**
*/!+|.現在的你,,,心中另有別人而我卻是死不了心×■┘ |
| 刊登時間︰2005-10-06 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我早左出門口牙,因為要返去抄功課所以早左dd出門口** >3<” 之後返到學校,,企左勁耐先上得課室,,無奈,,原來甘早返系冇用咖囉**><” 上到課室就開始做我既功課啦,,跟住就開始上堂x])'' 上科學堂聽mp3,,正,, 跟住小息,上多3堂就lunch,,今日同河彤,,牙冰同嘛思惠一齊食飯,去左食壽司.20蚊..食完就返學校玩啦,,玩完打鐘,,,上地理,,(最憎)* 上地理堂系到睇電視,之後米訓教囉,,,miss江吾俾,,佢大大力甘拍落我背隻到,,頂!?]] 跟住米系到聽書囉,放學就同左秀雯去左行街街,今日第1日同番秀雯玩牙,,>3<” 我地系好朋友黎咖,,以後刀吾好再嗌架啦我地** /\/\'' 行完之後就返左屋企玩電腦,,沖涼,食飯飯,,跟住做嘛功課就訓教lu=]'*
``◆|!°]]如望著塵埃
◆|[*];:..穿灰塵望向外
▲×!*矇矇地尋找所愛
|
| 刊登時間︰2005-10-04 10:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 222 | » |