| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,同牙冰一齊返學。 返到學校.等左陣又要排隊,,今日開始d f.1刀要落嘛黎排隊。 第1,2堂,,科學,上左去科學室>w<'' 冇小息,要做d咩工作紙渦,等我仲叫左雅燕落黎搵我tim ><" 打鐘,落番去2樓.點知我見到雅燕牙>3< 佢真系落左黎,sor牙.雅燕!!叫你落黎,又搵吾到我.等你冇左成個小息.sor牙.冇下次咖啦x])'' 跟住就上數學,,好俾心機聽書書牙,,卡卡* 上完數學,上煲冬瓜<普通話>.上完普通話,就上中史. 到左lunch,系學校食。打左陣波.周圍行下就過左一個lunch啦。 之後上左2堂中文,最尾個堂上英文∼ 今日就系甘啦.放學就去左練波,練到吾知幾點就走啦。 搭70號返祥華,,返到去,,去左借書同琪琪,借完書就返屋企啦,聽日放早牙,,開心!!!! 返到屋企,睇完2本書就訓左教,訓醒就食飯,.睇電視.沖涼.玩電腦..訓教。 >3< 今日就系甘啦?!
今日練完波,同左黃太講話退出排球隊,,一講完,d眼淚系甘流系甘流..我自己刀吾知點解。我真系好鐘意打 排球咖,旦系..廢事啦.所以話退出。 黃太話我自己鐘意..我刀吾知點好牙!!!* ><” 唉. 退出,自己又吾捨得,吾退出,,又.
|
| 刊登時間︰2005-12-05 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學.. 超吾想起身囉,好想計續訓,旦系!!!!'' 之後同米蓮個d一齊行返學. 返到學校,排隊啦.. 上課室啦..2個班主任刀冇返..搞到副校黎睇住我地><” 跟住就上第1,第2堂啦.. 余sir去左camp,冇上堂.2堂刀系到訓教.. ><'' 跟住小息,冇野做.. 小完息就上2堂數學。 小測,,吾識!! 上完2堂數學就上epa.. 冇野做..問前面個個拎mp3聽,,聽左1隻歌刀吾夠就落堂啦.. fuc|<"'' lunch'' 去左食撈撈<<粉皮>>正 >3<* 食完就返學校啦,,冇波打.悶><” 打鐘,,又排隊啦x])'' 跟住上課室,又系副校黎點名..跟住上地理..做作業.. 落堂.2堂英文..miss又冇返.吾知系米去左camp呢佢.. 跟住3b班個班主任代課..仲以為系靚女miss tim><” 打鐘;落堂,,放學.. happy∼ 之後落左便衣室換33.練波。 打到5點幾就打完啦..累爆牙,, 同米蓮慢慢行返太和,,返到太和坐左陣系到傾計. 到左7點幾就各自返屋企啦!!! 我就搭bus返屋企,返到屋企就玩電腦..沖涼,,食飯,. 睇電視,.訓教。
``×*°* 天天都需要你愛 我的心思由你猜,★*"/,
|
| 刊登時間︰2005-11-28 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,好似平時甘返學啦! 返到學校冇幾耐就打鐘,,排隊啦!!! 排完隊,上課室.. 上中文x22.. 上左1堂.跟住佢話休息5分鐘..之後我就訓著左啦。 訓左1堂..跟住就小息啦!! 一起身覺得好吾舒服,甘落左mi囉.. 之後等老豆黎,,等左成個鐘,佢先黎. 返到屋企*訓左陣教,,等左3點幾,,牙雪打黎,落左去食野.. 食完野,,牙石先落黎,,佢食完野,我同牙雪同嘛牙石就一齊返屋企啦x])'' 返到屋企,玩左陣電腦..訓左陣教..就落街食飯lu.. 食完飯返到屋企,,睇電視..;沖涼,,訓教啦..
5201314.. >3< |
| 刊登時間︰2005-11-22 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 222 | » |