| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我9點30起左身,之後正好自己就出門口啦!!* 我就系粉嶺火車站既第7卡搵佢地,上左火車冇耐,,就到上水lu* 我地行過去天平個體育館,,睇男a.. 本來我覺得男a會輸咖啦,,點知打左3局.贏左渦..happy.>3< 睇完男a就系出面個到搓左陣波,芷琳,牙珊,,小玉個d黎左,,我肚餓,,之後落左m記買野上去食,冇幾耐就到女a打啦.. 對基新..輸左^ ><” 打完,我,牙恩,雅燕,芷琳,小玉,牙珊,大孖同嘛細孖就一齊搭火車.. 牙珊就系太和落,,而其他個d就地大埔落。我同牙恩同嘛雅燕就出旺角x]) 出到旺角,牙恩肚餓,去左食m記,,食完就行花園街@跟住行朗豪坊,個到有人扮鬼渦,,有好多人影佢地既相同嘛同佢地影,甘我地米行過去睇下囉,有個男仔扮鬼,佢坐系個BB車到,牙恩諗住影佢咖,,影影下,佢行前嚇我地渦..頂((俾佢嚇死)FUCK=.= 跟住行完就行潮特,,瓊華,瓊華個到又有人扮鬼渦,,我地一入到去,隻鬼就走過黎嚇我,,搞到我喊,,><” 超驚囉個時.. 之後上去行街啦,,行完,,就行旺中,,行嘛旺中就搭火車返去LU..3
返到屋企就,沖涼...抄校規.. 抄左2個幾鐘牙..Pk''
*..../|/ 對你暗戀者真太多,,,似位歌手好叫坐** |
| 刊登時間︰2005-10-31 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,自己7點1起左身渦,以為要返學.跟住諗諗下..今日星期6牙,,跟住訓番,,訓到1點幾..就起身個d..同牙雪去左大胃王食野,,之後行左陣就出左上水同溫溫** 跟住返返黎啦,,我同溫溫返左屋企換33,等嘛mandy就去左大球場啦,,等左勁耐先開場渦,,fuck..><” 聽完就走啦,,牙雪一出到去就同溫溫,譚寶榮同嘛黃佩玉一渦,,跟住我米同mandy同嘛保如一齊囉. 我地去完m記食野,,就各自回家啦 >3<’ 返到屋企就食飯飯,,食完飯就沖涼,,做功課,,冇幾耐就訓左lu!!''
而家先知你份人系甘囉,,甘叫friend牙,而家吾系,,之前呢..之前刀系掛'' 你份人系甘,真系好得囉.. |
| 刊登時間︰2005-10-29 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 222 | » |