| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,3點幾起身* 之後打俾琪琪問佢一陣系米出旺角,,跟住就出左去啦..** 出到去我地就行旺中,我第1樣野既就系買雪糕食,,好味道>3<” 之後就換褲,,換左第2隻款牙,,fuckk))) 跟住就行啦,我就買左個袋諗住要黎返學,,65蚊** 之後睇睇下,,見到個名牌袋,幾靚,,又平,,刀諗住買既.,旦系冇買到><”=] 之後個時刀7點幾啦,,米慢慢行女人街囉,,行去我老豆到食飯飯,,等嘛媽咪,,跟住我同媽咪講話想買多個袋,,名牌黎既,,138蚊,,之後媽咪居然俾渦,,米同琪琪行返去旺中買囉,,行到死死下牙,,pk*不過算,,自己要買野,,冇計x]) 之後行番去買啦,好采仲未收啦,,如果吾系就白行咖啦..>3<” 買完就去番老豆到搵番媽咪,跟住就搭bus走啦,,,系車到同下琪琪聽mp3,,傾下計甘** 就到啦,好快## 返到去,,琪琪就返屋企,,我刀返屋企lu..;;; 返到屋企,,諗住咩邊個袋返學好..><”煩中!! 之後就玩電腦..沖涼.,.打嘛日記就訓教豬啦..
([x今日就系甘啦,買左2個袋袋..happy唷]]]''
為求你開心飾演忠厚女生** 事事也不過問..我是吸引你的心才來熱吻>3< |
| 刊登時間︰2005-10-11 12:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我8點幾起左身,,同媽咪,,老豆同嘛bobo落街食野.之後媽咪返工,,我返到屋企訓左30分鐘就起身啦,,換衫個d..11點系3樓等同嘛牙bo** 之後就一齊出去搭火車啦)) 去到旺中就唱kk lu,由12點唱到2點..**時間過得快,,一陣就夠鐘啦><”]] 之後唱完就落左去影貼紙相,我地影左3部機牙,,每人一次出14,之後兩次就出13蚊,,冇所謂,開心米得囉*>3<x])'' 影完就行街街啦,,我既收穫系,,兩條褲,3對襪,開心* 之後行嘛金魚街就搭火車返去lu,,我地去左上水之後,,行左陣,,就返番祥華啦.. 返到去就返屋企
返到屋企,,訓左陣,,就起身食飯飯..食完飯就玩電腦,,睇電視,,訓教**
聽日夠知去邊好,,><”
''明知愛這種男孩子 也許只能如此*
([x但我會成為你最牽掛的一個女子,, |
| 刊登時間︰2005-10-10 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 222 | » |