| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
關於 自己
1. 中文名:龍家怡
2. 英文名:ka yi**
3. 花名:家怡,,,矮妹仔>3<
4. 年齡:13
5. 性別:女
6. 生日日期:7月11
關於 之前
7. 出生地方:香港
8. 小學:粉嶺官立小學(下午)
9. 中學:鄉中(hyk)
10 大學:一定讀吾到
11. 居住地方:粉嶺
12.小時相數目:大把
13.小時喝奶粉牌子:吾知道
14.小時最愛的東西:雪糕,,糖,,朱古力**
15.小時最愛做的事:影相^^
16.小時最愛的人:媽咪同嘛老豆
關於 而家
17.現在的時間:11:19
18.今日是:星期日
19.做緊:答呢100題問題囉
20.聽緊:藍鞋子
21.睇緊:冇
22.講緊:刀冇
23.最愛的人:媽咪,,老豆同嘛佢囉
24.天氣狀況:晴天
25.情緒狀況:幾開心啦''
26.髮型:長..
27.衣飾:t-shit,,短褲*
28.學校:鄉中(hyk)
29.居住地方:刀話粉嶺囉,,
關於 未來
30.願望:可以達成我既願望,,個個刀身體健康,,世界和平** >3<
31.想做職業:吾知道
32.想住地方:日本
33.想去旅遊地:日本
34.想嫁既人:睇下到時鐘意邊個囉
35.想買既野:衫,褲,鞋,
36.想打既人:姣閪
37.想生BB數目:甘遠,,未諗渦))
38.食物:好多^^
39.顏色:白,,粉藍,,黑,,粉紅,,
40.歌星:theresa,,牙嬌,,stephy,,Edision
41.歌曲:好多
42.天氣:涼涼地,,晴天
43.朋友:全班2a,,祥華既fd子,,
44.卡通:pooh pooh--米奇--
45.電影:吾知道,,><”
46.書籍:我吾鐘意睇書咖
47.作者:刀話吾鐘意睇書囉,,點知姐
48.國家:講緊乜???
49.植物:白合,,康乃馨,,
50.動物:狗仔
最 討厭(憎)
51.食物:吾好味既野*
52.顏色:沒有
53.歌星:fiona(長頸鹿)
54.歌曲:難聽米吾鐘意囉..
55.天氣:落大雨(超超超爆大)
56.朋友:講得fd就點會憎渦,,得意
57.卡通:冇牙
58.電影:冇
59.書籍:冇
60.作者:冇
61.國家:冇
62.植物:...
63.動物:多到數吾到=.=
關於 多少
64.家中有人:3個人
65.寵物:有,,一隻狗*
66.兄弟姐妹:冇.
67.表兄弟姐妹:8個應該
68.堂兄弟姐妹:3個
69.房中公仔:好多,,有隻我鐘意既大狗仔(成個人甘大)
70.房中無謂野:我冇房咖
71.房中無印筆:乜黎咖
72.房中書本:返學既書囉,,如果吾系就冇** >v<"
73.一日洗白次數:最多3次
74.一日換衫次數:吾知牙
75.一日洗臉次數:吾定咖,,最小刀有2次
76.一日刷牙次數:1次--2次
77.一日幾多餐:吾定的..
78.一日講ThankYou的次數:點會計呢
關於 習慣
79. 剪指甲:好小,,因為要留手指甲^^
80. 食勁多:零食囉
81. 食勁少:魚
82. 想減肥:想.超想,,旦系減吾到* ><"
83. 走堂:乖女吾會走堂咖
84. 發脾氣:之前就成日,,而家就應該小左
85. 去睇戲:睇下咩戲啦
86. 去唱K:聽日去唱 (想個時會約fd 子去)
87. 去飲野:吾系成日
88. 去吹水:吾可以話吹水既,,傾計囉**(得閒冇野做就傾咖啦)
89. 聊電話:有人打黎搵我米傾囉,,通常我吾會搵人傾電話*除左問佢野.
90. 玩電腦:日日刀玩咖啦,,
100. 化妝:我吾化咖..
關於 愛情
101. 戀愛狀況:冇同人行,,而家*
102. 拍拖次數:4次好似
103. 拖友國籍:香港的
104. 錫錫次數:吾知,,同嘛吾會計住*
105. 初戀年齡:11
106. 初戀對象:吾知牙,,系小學fd既米知囉>3<”
107. 飛人次數:2次
108. 覺得呢份問卷無吾無聊:ok啦
|
| 刊登時間︰2005-10-09 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我同秀雯同嘛牙冰一齊返學啦..** 返到學校,,抄左樣功課就出左去玩,,傾下計甘,,就打鐘啦* 今日班主任節個時我發癲..超吾開心牙個時><” 跟住miss張問我咩事,,我冇理佢x]) 第1堂上數學,冇聽書,,就甘做左佢叫做既野就算,,超吾開心牙個時=]] 之後就英文堂啦,,又小測,好辛苦牙..成日一系小測,冇小測就默書,,一系就串生字..吾識又留堂::好煩,,好辛苦牙^我吾開心刀系因為呢樣野><"/// 之後小息,冇乜野.. 跟住上煲冬瓜(普通話)〞成堂刀冇聽書,系到畫枱..系甘俾劉太啤住哂pl< >w<” 之後上家政,miss江教哂佢d野就睇etv,,睇睇下超眼訓,米訓教囉,,之後佢又怕醒我渦.佢成日刀系要我吾訓教,聽書.刀吾知系米針對我咖佢.好憎佢牙,,,fucl<--* 上完之後米去食飯囉,今日冇出飯,,成個lunch系2b班玩,俾牙李思龍正我個頭,,><” lunch完左就上中文,,派默書簿,,90分.錯左2個字,5分一個字shit^跟住改完正就交番俾佢啦>v<;; 之後上中史,,世史,,冇乜野,,系到聽mp3上堂x]]] >3<”
◆×["難道我未夠好你便要親口說聲,,,決定離開我]] |
| 刊登時間︰2005-10-08 01:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 222 | » |