| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,同牙雪同嘛牙欣一齊返學* 好耐冇返啦>3< 跟住返到學校,,就排隊啦,今日day6∼ 之後就上堂啦,第1.2堂,科學x])'' 跟住小息,小完息就2堂數學,,訓教@ 之後就上epa..跟住就lunch啦,,同雅燕>3<同嘛孖女去左大頭蝦食.. 食完返學,冇幾耐就排隊啦。 跟住上地理.. 上完地理,上2堂英文.一堂聆聽.一堂去左3樓玩電腦..** 就放學個時,徐民打俾我,,講左陣,俾個miss見到我傾電話,不過佢冇鬧到. 之後就放學啦. 行左去火車站.等嘛徐民同嘛b女就出|\/| |<啦/// 出去到,周圍行,,行到5點幾就搭火車返黎lu.搭火車個時,我地3個刀<文>到好大陣臭味,跟住我就話好臭牙. 到大圍個時 ,,系我後面個女仔落車,,落到車個時話我地渦.,頂牙'' ><” 到左粉嶺,去左粉中一陣,,我就返左屋企啦。 返到屋企就玩電腦.睇電視..沖涼,,訓教教豬*
`'*|||喜歡不等於有福和你一起,.°+|!]〃
|
| 刊登時間︰2005-12-19 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,本來要返學既.. 旦系我刀冇返到!! 今日媽咪休息,,同佢落街食野∼之後佢話打麻雀,,甘就系火車站等牙婆同嘛大姨婆啦.. 跟住去左華明,,上左姨媽仔屋企,佢地就打麻雀,我同琪琪就系到玩x])'' 甘就1日啦,到左夜晚,就食飯飯啦,食完飯佢地仲打渦,,甘我同琪琪又玩啦。 佢地打到12點幾,牙婆同嘛大姨婆2個就搭的士返屋企,我同媽咪同嘛琪琪刀系搭的士走, 返到祥華就各自返屋企啦>3< 返到屋企就沖涼訓教。
|
| 刊登時間︰2005-12-08 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 222 | » |