*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 11 月 20 日  星期日   晴天
    

 
            

   今日,11點幾起左身!!訓得個5個鐘咋..p|<''   之後同系3樓到搵姨姨,跟住就一齊搭火車出去m|<啦.出到去,出左花園街..等嘛大姐姐同嘛細姐姐.買完花就去左食野,食完野就搭番火車去紅磡.去到紅磡就去理工大學啦..去到.等嘛細姐姐換衫,就影相相lu,細姐姐畢業,.所以系個到影相相x])'' 影完刀6點幾lu.我超眼訓,搭火車個時訓左陣教..    到左祥華,同左姨姨同嘛大姐姐去大胃王食野。 食完野就各自回家啦..  >3<

 

 

     今日就系甘啦.

刊登時間︰2005-11-23 06:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 11 月 19 日  星期六   晴天
    

 
            

     今日,,11點幾俾牙雪嘈醒左><"  之後起左身,玩陣電腦..換嘛33就出去太和啦!!!* 之後我地搭的士去富亨,,我同man fung同嘛鐘芷一部,,米蓮就同佢dfd fd一部x])''  到左,,等到2點就開始打波啦我地,周圍行同嘛玩仲多過打波。><” 打到3點幾,,到4點啦,就話走. 甘個排球場有2個門既.我地鎖哂2個門,,吾俾咖喱,劉加,,排骨同嘛系詩出黎.  我地走左咖喱打俾米蓮話入到去渦..奇怪???''   之後我地就搭bus走左,返太和∼ 搭bus既經過,我同慧慧坐,米蓮就同fung怡坐,一齊坐車頭,我地話當玩過山車,,因為個部bus系冇冷氣咖,所以我開車就大嗌個dd啦,後面d人啤住哂,,><"  落車lu,開心既時間真系過黎快牙..>3<"' 之後我就走左啦,返左祥華,去左牙雪屋企,,等左陣就搭去啦,  跟住我就過左嘉福,送小吉返屋企,系佢屋企逗留左陣,,就走左啦!! 返返祥華,系籃球場上面到等齊人就出去啦..   出去lu,搭火車,去到mk..去左食飯,行左勁耐先搵到間岩既飯店,食飯..個間飯店既野,好到不得了牙..我地有大部份既人刀食咖喱雞飯,dd雞個個刀系骨黎既,,b女食既羊腩煲,,有毛..真系好到不得了牙間野..   食完飯刀11點幾,搭bus去返旺中個面,去旺中搵人之後等左陣就去左唱|<啦,去到,間房勁細,吾夠位坐..到左2點.分開左2間房,,我同牙雪就同牙石,pat7同嘛蚊之一間房.b女,,牙b,,bb,徐民,國良,牙飛同嘛小峰峰就系第2間。 勁眼訓牙個時..><” 我同牙雪刀訓訓下甘啦以經..之後過左陣,,頭痛.就叫牙雪同嘛徐民陪我去買藥啦, 買完,,返返|<房食啦,勁大粒,個到仲寫話食2粒,姐系叫我去死姐,,甘大粒,,鬼食牙..><” 食左1粒,我以經好想嘔啦..  之後又想訓甘渦,過左陣,切cake.我地過哂去個邊...個cake刀吾系食既,系到玩,b女..pat7同嘛牙石最勁囉玩得,,b女就成個面刀系,pat7就頭髮,牙石就頭,3,鞋刀有!! 食完就過多去我地間房啦,超凍..><” 跟住米玩下玩下甘到5點幾啦..唱完|< 搭火車返去,,系火車,,我同牙雪刀訓教.. 落車,我同牙雪刀返屋企lu,呇a就系m記食野,呇a個個簡直吾眼訓咖囉.低能既..  返到屋企就訓教

 

    

                                             ◆×["忽冷忽熱

                                  

刊登時間︰2005-11-21 12:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天
    

 
            

    今日,,起身返學,,,超凍!!><” 好吾想返學,,好想再訓過..旦系刀要返學,,慘  去到太和就搵米蓮個d啦,,一齊返學。  今日搭的士返學,ye*  返到學校,,傾左陣計。就排隊啦,,排完就上去啦,,跟住吾知邊個講話視藝牙系1樓甘講,,甘就成班去哂1樓,得幾個冇去到,去到1樓,,企左陣,,發覺而家仲系班主任節,,就返歧上去啦,,返到上去,過左陣又落番1樓上堂. 畫畫,,發覺左我系完全吾識畫畫咖囉x])'' 跟住落堂.就小息啦,落左去打波,>3< 打完就上番去.上堂.. 數學,,英文x2。跟住落lunch,.冇出去食,同牙雪,靖2一齊系學校打波. 完左lunch,.排隊* 排完上堂.中文x2.科學.   之後放學.打波, 打到5點幾就走啦

 

 

刊登時間︰2005-11-16 09:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]