| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,同米蓮個d一齊返學!!* 返到學校又系排隊。><” 跟住上左課室一陣就上5樓既科學室..訓左2堂,跟住上數學堂,系到同米蓮,牙雪同嘛街加傾計..日日刀系甘** 之後過左陣就測驗lu..周巧愛黎監,之後我同街加系到通水,,佢刀吾知!!^^ 測完11點幾,,就同米蓮同嘛徐玲返左太和x])'' 返到太和我就搭火車峻屋企lu∼返到屋企,,睇電視,到左1點到就訓左.訓到4點幾起身睇電視.玩電腦,,>3< 到左夜晚,冇落去食飯,系屋企睇電視. 跟住就沖涼,,訓教!!@
聽日放番3點啦,,吾想><” |
| 刊登時間︰2005-11-10 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,同米蓮個d一齊返學啦...之後返到去就出去排隊啦,,,日日刀系甘,吾知要排到幾時呢???? 跟住就上左1樓個美術室,,上堂..我冇聽到書,系到傾計。就抄左60幾句:我以後上課不說話.. 抄就米落堂囉。 之後上數學,,上冇上到,同左米蓮落左去訓導..同miss呂傾計。佢話一定要冇下次,我刀認成左佢.落左去1堂,就上番去lu!! 之後去左1樓,,放低書包,過左陣就測驗lu,,今日測地理同嘛世史...地理就吾識,世史就識識地@@ 跟住就放學啦..去左椰林閣食野,,食完野就去左8號花園既吾知邊到玩左陣,,就同米蓮返太和啦.跟住就返屋企,返到屋企就訓左陣教,,6點起身睇電視x])'' 玩左陣電腦.就落左去食飯飯.返到屋企就沖涼,睇電視,,,訓教教豬**
" °`\|◆"寧願留下友情,,,情份更是永久*!×.." |
| 刊登時間︰2005-11-09 05:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 222 | » |