*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天
    

 
            

     今日,返學..同牙冰一齊返** 跟住上堂啦,,到左放學,系學校睇環校跑..>3<  睇完就走啦,,我系去左7仔成班,,見到之前話lunch同我地講個個女人(2蚊見到俾番你'') 之後牙雪去同問佢拎2蚊啦,佢話冇渦,我地系甘同佢講野,,佢坐低左,,我地叫佢..佢嚇我地,,起身扮追我地,,跟住我地跑走,,佢坐番低..跟住我地番番去同佢講野啦。 佢有次真系追住我地啦,,我地系甘跑..系甘跑**跑到死死下,佢行刀行得幾快下.所以我地要跑得好快,,真系牙..嚇死我地牙><’跟住就同米蓮行返太和.. 返到太和,,坐左陣就返左屋企啦..

刊登時間︰2005-10-30 12:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天
    

 
            

       今日頭個2堂視藝,,跟住數學,,英文兩堂..見到d仆街..見到刀想死牙!!** 跟住lunch..去左買飯食,系公園同米蓮,,靖儀,,牙雪,,咖喱,,徐玲同嘛劉加'' 之後有人行過黎話:「2蚊,,見到俾番你」跟住我地驚米個個刀跑走囉..><” 跑走個時d野食掉哂落地..冇理過,返番學校∼ 返到學校打左陣波就上堂,,上左兩堂中文,一堂科學..   科學堂系訓到落堂囉..余sir居然冇叫醒我地..個個刀訓哂.,得好小人聽書.打鐘,,放學,李sir落黎講左dd野就放學啦.  玩孖潤腸.個個打俾佢問佢系邊..佢話系粉嶺,,冇野玩!><” 返到太和,,玩左陣,,到左7點幾米返屋企囉. 返到屋企同琪琪落左街..   出左陣上水行,,返返祥華,,去左同媽咪食飯飯x)]''   返屋企玩電腦,,沖涼,,訓教.. >3<”

 

 

    你冇野牙..我日日刀好早打俾你啦,我話就到姐,,刀未到啦..    吾好話你遲,,on dog既. 我系住6樓甘又點牙,我吾駛搭車牙.我吾系一落就太和牙,,姐姐仔.. 你日日甘等人你刀嬲啦,,我就吾信你吾嬲牙.我吾耐煩,等1,,兩日冇所謂囉..  日日刀系甘,,你等牙..屌你!! 諗下自己先鬧人啦,,柒頭** 

刊登時間︰2005-10-21 01:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 10 月 19 日  星期三   晴天
    

 
            

     今日,,朝早同牙冰同嘛秀雯一齊返啦!!  之後聽到d野囉..個時勁吾鉅佢* 跟住返到學校,做完功課就打鐘,,,上第1堂數學^發夢..shit>>>   第2堂,,英文,派默書,76分..冇溫過咖..哈哈!!    跟住小息,吾記得做過d咩黎..  小完息返課室.. 上第3堂煲冬瓜【普通話】,跟住上兩堂家政,,個miss江話我地訓教,放棄我地渦,車..x])''   跟住到lunch,同左米蓮,,牙雪,咖喱同嘛徐玲食m記..   食完返學校,本來我地系出面(走廊)既,之後見到好多perfect系到扣人分啦,,之後扣左劉加,米蓮,牙雪吾知有冇..   見到我米走入課室囉,,因為佢吾會入咖ma.冇俾人扣到分,happy∼ 完左lunch,,就上中文堂,聽書** 跟住中史,世史兩個刀聽聽地甘啦..世尬系最尾個堂要做嘛作業先俾走..  跟住系留下打波,打到4點7,就走啦..  同米蓮返太和..冇幾耐就返左屋企啦''返到屋企,睇左陣電視..就訓左lu.><''    跟住9點起身食飯,睇電視..  做功課..玩電腦..訓教**

 

 

             我吾信你吾會等人等到吾耐煩囉..吾系1,,曰日甘小牙..系日日刀要我等你地..有冇過我牙..諗清楚dd野先好嬲人啦你,,講真牙,我刀吾系好想同你返學囉!? 吾好以為自己系邊個先得咖,冇左你吾會死咖我.,.米扮野啦..   好撚憎你牙...仆街..    我講過我吾會再同你返學,吾會再同你玩..  黑人憎>>

刊登時間︰2005-10-19 10:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]