*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 1 月 22 日  星期日   晴天
    

 
            

      今日同保如琪琪同嘛嘉欣落街。 系2樓9坐..跟住又周圍行* 悶到嘔電'' 過左陣,浩明>3<落左2樓搵我,同左佢一齊!之後落左7仔,,保如琪琪同嘛嘉欣就系7仔等我,我就陪浩明過左明愛既後面,,吾知做乜啦'' 等嘛光頭仔同嘛迪文,就一齊行返7仔搵保如個d啦x])'' 就落左球場打波,打到5點幾,,就陪保如去左M記,,買野食.買完佢返左屋企,我同左琪琪一齊..嘉欣就同百厭女個d一齊,我同琪琪系2樓玩銀仙*玩完上左3樓.本身同FUC|< FUC|<一齊咖,跟住佢走左,浩明>3<同嘛迪文上左黎,甘系3樓坐啦,凍到P|<,,,><”之後8點幾,,廢事俾我媽咪見到我,,甘就去左祥禮樓梯坐*17樓''鵬鵬上左黎啦,,冇耐,浩明鵬鵬渦,琪琪同嘛迪文吹水話鵬鵬系女仔,浩明信啦`' 蝦蝦. 過左陣俾食蕉鬧,,迪文同嘛浩明玩9個食蕉,,系到講英文,,點知個食蕉識講渦,,勁野!! 跟住米走左,去左祥豐樓8樓樓梯坐,,坐到11點幾就走左啦,我同琪琪同嘛迪文就去完買野食就返屋企啦.浩明返左屋企..  返到屋企,,沖涼,,玩左陣電腦,..,傾左陣電話就訓教啦*

 

               唉^聽日又要返學,,好吾想牙*嗚嗚..

                                         " °`\|◆"這分鐘有你去緊緊抱著_不必怕有痛苦的下場*!×.."

刊登時間︰2006-01-23 11:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天
    

 
            

      今日,,我返學啦* 跟住返學就等放學! 放學lu,,同葉子行到去太和,佢返屋企.我就搭火車啦.. 返到祥華.搵左琪琪,跟住返屋企換3..換完搵左嘉欣同嘛保如落黎'' 悶到嘔電><” 之後系球場玩啦..同d新fd玩.同左浩明>3<,迪文光頭仔一齊x])'' 坐左陣佢地走左.我,,嘉欣同嘛保如就系到傾計個d..保如見到佢自己既愛人..諗住過去溝佢咖,最尾保如自己刀吾夠擔,,蝦蝦* 冇幾耐,迪文光頭仔浩明>3<返左黎,我冇乜點理佢..><” 之後佢地同左保如一齊.我超吾鐘意囉..唉*算數__'' 冇幾耐,.返左屋企一陣,超吾開心,甘嘉欣仲系街米落去搵佢囉. 去左引體..又系到同佢玩信息.系到嘈個d啦.. 又講我吾理個d.之後我系到喊.喊到隻眼紅哂,,系到介手..><” 超吾開心囉* 11點到就返左屋企* 玩電腦玩到1點幾就沖涼,,訓教>3<

 

       ' ×過去我是你最最寶貴`..·' ,,||▋`'/+. 轉個背毫無留戀的放低 °[]

                      

 

          

刊登時間︰2006-01-20 12:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 1 月 16 日  星期一   晴天
    

 
            

     今日,,返學考試*放9點3.. 跟住我就搭我的士走左*去到火和再轉火車啦__'' 返到屋企,媽咪同嘛老豆起左身,就落街食野啦!! 食完野返屋企,,就沖涼訓教x])'' 訓到1點幾啦..玩左陣電腦先同嘉欣落街。 落到去去左引體坐..跟住嘉欣走佬><" 得番我同佢2個.系到玩啦.. 冇幾耐,琪琪返到黎..我就拉嘛佢過去粉小個到等琪琪,,見到嘉欣啦我..勁無奈* 接完琪琪,我地去左粉中,,佢就走左* 冇幾耐上左琪琪屋企陪佢換3'' 換完3落街,同嘛牙雪,,落左球場.. 牙堂,,迪文佢地打架*個傻仔傑勁白痴..同d人講話有咩事搵我..冇野好講囉.跟住系球場見到牙羅同嘛保如..傾左陣計,6點幾個時保如走左,我地4個去完7仔之後落左球場坐..傾計啦系到∼ 傾到7點幾到,,有3個Y屎去搵牙堂個d渦..吾知做咩啦* 我,,牙羅,,牙雪同嘛嘉欣就計續傾計啦∼ 8點幾就返左屋企啦<<  返到屋企,食飯.玩電腦..沖涼,,訓教*>3<

 

      好野,,聽日吾洗返學* 卡卡,,

刊登時間︰2006-01-17 11:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]