| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,12點幾先起身** 冇耐保如就上左黎我屋企啦. 玩左電腦,,睇下電視甘,,到左3點到啦,,就落左街啦!! 落到去,,又系得個悶字*><” 第1個地方,,M記∼ 跟住行左粉中,,行完落左球場*途中,見到老豆((9紋龍))'' 甘米同左佢一齊一陣囉。 系球場9坐,,悶到屎忽甘,,頂x])'' 跟住見到國良,,徐民/// ```之後系球場玩,,7點到啦,俾人屌囉,,無撚奈到爆!∼ 個條甘既大陸喱,,食撚屎啦,話我話9佢大陸喱,聽清楚下人講野先話人啦** 跟住同國良同嘛鵬鵬坐左陣,,坐到8點就返左屋企啦。 返到屋企,,食飯,,玩電腦.沖涼,,訓教** 聽日又要返學LU``''
可否不離開____講出你的感慨???
太緊會不會散,,誰決定緣份期限``,,
*下個她都會趁我看不到誘惑你×◆
其實你心裹有沒有我,, 我最初面紅,現在隻眼通紅____仍然無電話 等於告別了嗎??
|
| 刊登時間︰2006-02-19 11:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,10點起身,跟住正好自己就同媽咪返學啦**今日系家長日,返去拎成績表。 返到學校,,等左陣,就去拎成績表啦x])'' 媽咪同李sir同嘛miss張傾左陣計,,叫我吾好落甘多街玩同嘛吾好再介手><” 之後落左去1樓做問卷,,做完上番3樓搵王太,,又話我*又同我媽咪傾計,又系叫我吾好落街玩,吾好介手___'' 見完家長,,同媽咪去式食野,食完野就行返太和,,搭火車返屋企啦。 返到屋企,,冇野做訓左陣教先落街∼ 玩到7點幾就返左屋企啦=]``'' 返到屋企就食飯,,玩左陣電腦..睇電視.沖涼,,跟住傾左陣電話,,睇嘛難兄難弟就訓教啦>3<''
我愛你,,* >3< |
| 刊登時間︰2006-02-18 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學*返得2堂就放學啦**因為今日系學校既開放日所以放早,,放9點7--正>3<''頭2堂,,視藝* 放學之後同左牙冰一齊系8號坐左陣,,跟住又同思惠一齊去行街街。 行完街街就搭巴士(70號)返去啦..途中有個男人系甘望住哂囉..刀吾知望** 之後返左屋企,,返到屋企刀12點lu..玩左陣電腦就訓教** 等到4點幾,,就落左街x])'' 玩到7點到啦就返左屋企啦___'' 返到屋企,,玩電腦..睇電視..沖涼∼訓教`''
*﹡|+,唯獨你 不可失去°>×
|
| 刊登時間︰2006-02-16 01:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 222 | » |