| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,12點幾起身! 跟住正好自己就落去搵琪琪啦.跟住同佢系甘行粉中,名都個d.之後又去返3樓∼ 等嘛保如落黎就落左球場打波啦.琪琪就返屋企染頭髮____'' 我就同保如,牙wing,彭彭同嘛鵬鵬打波啦x])* 打到7點幾就返屋企啦!! 返到屋企,,玩電腦.8點幾就落街食飯啦.好耐刀冇一家人甘食飯啦.. 食完飯.同媽咪去行街街..買左幾件3..就返屋企啦! 返到屋企就第1時間沖涼..沖完涼就玩電腦.睇電視∼ 11點幾就訓左教啦*
|
| 刊登時間︰2005-12-23 11:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,返學啦..* 返到學校,今日吾駛排隊,,甘就上課室啦x])'' 上到去,,玩左陣就點名啦.點完名就等去禮堂,,睇歌唱比賽. 睇到11點幾就返課室啦.. 食下野,玩下甘就放學啦_____'' 12點30分.同林麗珍同嘛秀雯行返太和,,跟住就同林麗珍搭火車.到左粉嶺就各自返屋企!!!* 返到屋企換左3就落街啦,同琪琪..落左去買野食個d,之後上左我屋企睇碟,.,蝦蝦*>3< 睇到4點幾啦,,落左街..行左陣,,系3樓見到牙羅同嘛保如.甘就同左佢地一齊系3樓坐,講下d野好好笑囉..想知問我啦^^ 我地幾個系甘系到笑,蝦蝦____。 冇幾耐,就返屋企啦. 返到屋企就第1時間,,玩電腦..跟住沖涼.睇電視.食飯飯..訓教教豬>3<
聽日開始放假啦..
頂,,好吾舒服牙!! 想死*><” |
| 刊登時間︰2005-12-21 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學啦!! 返到學校又排隊啦* 跟住上世史,,系到傾計*第2堂.音樂.全部人掉哂位. 之後就小徒啦,,同雅燕>3<,同嘛大孖系2樓傾計,好快甘就過左個小息啦。 跟住就電腦啦.我同就考試.超難.吾多識!!><” 之後就上p.e啦.我同林麗珍冇帶3.甘米同王太講囉,,佢刀onon地既,叫我同林麗珍著件shirt衫同嘛條p條加黑鞋出去渦.甘我勁吾鉅啦,甘樣衰,點著牙..米話,下,,搞錯牙.. 甘著,之後佢鬧番我轉頭牙..佢話邊個叫我吾帶3渦,我米話.記得就吾駛甘著啦* 甘嬲囉個時.上完p,e堂就lunch.系學校食牙今日x])'' lunch之後就上左2堂英文.去左3樓個個電腦室玩電腦.跟住杜sir行過,佢話我地而家上緊堂,做乜開電腦玩,又話我地玩icq渦,,佢仲叫我地熄電腦.跟住熄左陣甘大把,佢走左就開番,,佢冇幾耐,又行過黎渦___佢話我地吾熄,電腦.要我地抄書,放學之前交!!∼ 佢叫吾知邊個熄左個電視機佢.其實佢系想講熄左個螢幕佢..旦系佢講錯左,笑死,佢走左,,我地系甘講系甘講,蝦蝦____'' 上完英文就上數學,我仲未抄完渦.甘數學堂抄左2個未到啦..見仲有5個幾字靜米訓教囉.. 今日林sir吾知做咩事,冇教書.系到同我地傾計個d,旦系我同林麗珍刀系訓教∼∼ 放學啦.就同林麗珍同嘛秀雯行返太和啦. 跟住同林麗珍搭火車,就左粉嶺,大家就各自返屋企啦╮'' 返到屋企就玩電腦.睇電視。 夜晚就睇電視,沖涼,,訓教啦--*
今日返哂d書返屋企.重死 ><" |
| 刊登時間︰2005-12-20 04:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 222 | » |