*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天
    

 
            

      今日,,返學啦,放9點3,,就同林麗珍去左大官搵嘉欣* 跟住同嘉欣搭70號返屋企,返到祥華,行左陣.就各自返屋企換3個dd.過左陣等嘛保如就落左街啦﹏'' 冇野做.悶`' 之後8點到就返左屋企啦.. 玩下電腦..傾電話__沖涼,,之後就訓教豬啦x])'' >3<

刊登時間︰2006-01-13 11:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天
    

 
            

       今日10點放學,嘉欣話系太和火車站第10卡等我*甘我一放學就搭的士去火車站啦.. 見到嘉欣了,,同嘉欣一齊。 一齊返到祥華..買完野食.行左陣就各自返屋企__'' 返到屋企,我就玩電腦.洗頭仔之後換3就落街啦*同嘉欣∼ 去左接琪琪放學,跟住周圍行,,去左粉中下面玩*玩左超多錢牙!!!'' 跟住等嘛保如落黎就走左啦>3< 行左陣去左碧湖,行下甘啦__行完之後就返左祥華啦,去左引體坐..6點幾就7點*我地本來又入去既.不過我吾想,琪琪同保如想.旦系佢地冇入到陪我>3<]] 跟住系馬路到同牙康,迪文系到玩爆袋**蝦蝦. 我拍中左迪文,超痛唷*呵呵x])'' 冇幾耐牙康走左,就同迪文傾左陣計野個d,同徐民,蚊滋同嘛光頭仔一齊.講左幾句野就走左啦.. 同琪琪各自返屋企__’ 返到屋企,返完飯就同琪琪傾電話∼ 傾到12點幾ut左線..就訓教啦)))`' 

                                                    I LOVE YOU''

刊登時間︰2006-01-11 11:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天
    

 
            

    今日,,朝早就同佩玉同嘛嘉欣落街__''>3< 5點幾,,就各先返屋企,7點幾,佩玉打黎就落街啦*同佢去到火車站,,見到mandy,,口靚妹,,仲有d仔,跟住去左大排檔買野飲..就入去啦x])'' 去BBQ<紅火蟻>..入去個時,有幾隻狗渦,,我同佩玉刀勁驚啦,系甘嗌,,蝦蝦* 入到去.好多人..我地正好d野就開始BBQ啦,有時就入左去打機,系甘玩個部吾知咩機同嘛彈琴個個..溫溫,,佩玉,,牙bo.我玩到隻手痛到死。 到12點個陣,我地刀吾知,出面d人就倒數,,我地先知咩事,跟住大家同返大家講新年快樂 迪文,光頭仔,小鋒鋒,李坤,佩玉就打麻雀,,小鋒鋒超好笑囉..佢吾識打渦.佢張隻雀仔,,當做花渦,之後個個刀笑佢,打左陣,我又同溫溫去玩個部機啦,,隻手又痛過,不過好好玩! 之後個時以經天光啦..玩玩下,個間野收啦,,米走囉.. 去左大眾樂食野,,食完野就返屋企,,訓教啦..  返到屋企,,8點幾*

刊登時間︰2006-01-01 04:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]