*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天
    

 
            

   今日,,我冇返學既第2日!! 吾太舒服,,所以今日又無返**   1點幾先起身,,正好左自己,,跟住落左去M記等保如,,之後陪保如返屋企換3,,換完落左街打左陣排球!! 去左引體坐左陣,,見冇野做!! 就返左屋企啦,,保如就玩電腦,我同老弓就系到玩..蝦蝦**  到左8點幾,,老弓返屋企x])'' 我同保如就行左陣刀返屋企啦∼  返到屋企,,食飯飯,,玩電腦.睇電視!! 沖涼,,睇嘛難兄難弟就訓教教豬啦___''

 

 

   __-`'不想再受創--過去痛過許多*

刊登時間︰2006-03-02 02:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天
    

 
            

         今日,,吾知醒,冇返到學!! 訓到2點幾先起身** 起左身冇耐就洗頭∼去左火車站等保如。 跟住陪保如返屋企換3,落左去引體,,同左徐民一齊!! 系到9坐,,勁悶∼∼><”  坐到7點就返左屋企啦!! 返屋企玩電腦..睇電視x])'' 食飯飯.沖涼..睇嘛難兄難弟就訓左啦∼  >3<

      __{{遲遲未預備第一句愛你``*

刊登時間︰2006-02-22 11:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天
    

 
            

     今日,,起身返學啦* 返到學校排隊,,聽王太講左陣野就上課室啦'' 跟住上2堂科學,上到科學室,,同牙冰一齊訓教!!訓足2堂,,正!! 之後小息,,好快甘多左個小息啦x])'' 上2堂數學,,同牙珍一齊訓教,,又系訓足2堂**好野>3<'' 起身成個人勁累,想計續訓,旦系吾得,,因為上經公<<玉太>>,成堂系到呆坐** 冇耐就到LUNCH>3<,,系學校食__同牙冰''荺慈''思惠一齊* 食完野,我就出左去打波啦∼ 有時開波,有時就落場打/// LUNCH完左,,排隊,,排完就上課室,,上地理堂*MISS江今日有半堂系同我地系到講<<道理>>'' 我同羅浩心刀一樣系勁眼訓,,勁想訓教x])'' 之後上2堂英文,,訓左陣,同徐可文出左去讀書,返左嘛位就系到玩啦!!!玩到放學,, 放學同牙冰上左陣2樓,,保如打俾我就走左啦∼ 保如系M記等我,,等嘛鵬鵬* 跟住陪左保如返屋企換33''又落街打波∼ 又系系球場''細場''3樓''引體''呢幾個地方><",而家冇乜邊到去好LU!!吾打波既話,,落街得個悶字,成日系引體個D到9坐。      玩到8點就返屋企啦,,返到屋企,,玩電腦,,食飯,跟住就沖涼,,做功課** 做完功課傾左陣電話,,就睇電視啦<<難兄難弟>>不過個時勁眼訓,,冇睇到∼訓左教教豬>3<

刊登時間︰2006-02-22 03:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]