| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學**>3< 返到學校,,同牙冰一齊** 冇耐就排隊啦,,聽完王太講野之後就上課室LU/\/\'' 冇耐就上第1堂,,數學*做堂課,今堂好乖冇訓教同嘛傾計牙>3<蝦蝦!! 第2堂,,英文,死期到>/\<''今堂串生字,,我吾識,留堂*FUC|<'' MISS超嚴囉,琴日派張野黎,今日就要串,吾識就留堂x])'' 跟住小息,,我同牙冰同劉加玩。劉加正起我條裙,,,我同牙冰又正返佢*蝦__''好快就過左個小息啦,跟住上普通話,,訓左陣。 之後2堂D.T``''做左張工作紙之後就冇做過野啦,,糸到玩** 冇幾耐就LUNCH,,,呵呵!! 跟住同荺慈去左食壽司,,好味>3< 食完返左學校,,打左陣波*就排隊啦,今日王太又吾知做乜野,叫哂我地DD女仔排球場中間渦,,樣衰到爆牙><”跟住其他班上哂去,,我地仲未上去囉,話教我地排隊渦* 過左成半堂先上課室___'' 上到去,牙冰吊左位,,同我坐左3堂,,呵呵>3<'' 上完中文到中史,,做作業,冇耐就上世史,又糸做作業x])'' 無耐,,,放學!! 同牙珍去左大官接家欣放學。 同家欣一齊返祥華]]]'' 返到去,,冇耐,保如打俾我地,話佢牙哥吾俾佢落街,,叫我地上去接佢落黎。 上到去,,驚驚牙>/\<* 好得人驚囉,等左好耐,保如先出黎!!而家欣見到保如拎住把菜刀,嚇死=]'' 跟住落到去,家欣返屋企換33,,我同保如同嘛老弓就返左屋企,,睇碟,笑爆咀__++'' 跟住7點幾落左去,過3關個邊,,9點幾就返左屋企啦。 返到屋企,,玩電腦,,沖涼,.訓教﹏)))
°++失掉你*我已不會做人,,,|
|
| 刊登時間︰2006-03-15 02:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
若是能回到舊時 但願 誰良心發現
彼此 重頭再愛 錯誤也會早些去醫
怪我 太過不智 忘記 體恤關注 強令對方配合自己
不會退一點
難得相愛 卻沒法拋棄自由
你太自我 如何侍候(忍受)
到底如何奉獻才足夠
承認有錯我不想講借口
承認有錯你不想講借口
遙望並無惑星
閃過宇宙
牽你手
靠著妳
而欲語還休 誰勉強壓下對方 彼此都不會得手 傷害夠
自問 從前太霸道 像是 蠻橫的細路
今天是現眼報 要獨個去走這長路
你我 沒法相處 誰有罪也不懂寬恕 強令對方配合自己
不會退一點
妳我亦有無窮願望
彼此也只盼成全自己
而伴侶從來未設想過 私心太多
求讓我再用百倍溫柔
留住妳 我願意無限遷就
都不想你願走
紅橙色字糸重點,,
-`同你散糸因為某DD人囉,,討厭'' |
| 刊登時間︰2006-03-09 12:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今朝一早起身,,諗住返學!!點知發燒**SH!T,,呢排成日吾舒服,發生咩事牙!?!?''><” 跟住計續訓,,訓到10點幾*起左身,,跟住就換3,,同左媽咪去聯和墟,,去完返黎*去左金明苑飲茶,,牙婆同嘛媽媽入左黎唷>3< 飲到3點幾,,去左M記等保如**陪保如返完屋企就換33落街啦!! 打左俾嘉欣,,叫嘛佢落街,,糸佢屋企樓下等佢落黎﹏佢拎左個排球落黎俾我打,,蝦蝦*真糸好人牙你嘉欣x])'' 跟住落左球場打波,,見到有2條仔啦,,吾知糸米消防黎既.打排球勁到冇屎忽甘牙..勁野* 冇耐過左引體.同左智偉''肥勤''王9''一齊,冇耐徐民''牙堂''國良''黎左,一齊反))呵呵 8點幾差吾多9點到啦,,就返左屋企LU,,嘉欣又送我返屋企!!>3< 吾該哂!!** 返到屋企,冇胃口食野!! 糸到玩電腦,我吾知糸米燒壞腦,,居然同拒講左散* 跟住糸屋企糸甘糸到喊,,嘉欣陪我傾電話開解我,,,吾該∼ 10點幾,落左去搵國良''徐民''牙B''牙飛''* 冇耐佢地吾知飛哂去邊,,就同左B女同嘛BB過左過3關坐,,冇耐聽到勁嘈∼ 甘就慢慢行左過去祥景樓下坐,,個時同國良傾計又糸甘喊渦,,國良仲拎嘛我把介刀,,俾左徐民。>/\<'' 坐到12點幾我就返左屋企啦___''
散了就算,,糸你既野始終會糸你既,吾糸你既野點刀吾會糸你的))*>/\<''
後悔,,唉唉唉``'' |
| 刊登時間︰2006-03-09 11:43 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 222 | » |