*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天
    

 
            

      今日,,12點幾起身* 糸屋企玩電腦,.1點幾同嘉欣* 鵬鵬*去左海皇食野!! 食完野我返左屋企!! 糸屋企玩下電腦,,睇下電視甘\=]'' 7點幾,,落左3樓搵老么\*保如*小玉*嘉欣*鵬鵬*個DD啦。 之後百厭女糸到,,保如糸到喊話佢吹水厄拒X])'' 跟住同佢落左2樓,,保如同佢打架,佢吾打保如,,保如米打佢囉,跟住嘉欣* 鵬鵬* 黃文* 威威* 又打!! 最尾我同小玉打左佢一把!! 佢手臂腫左* >/\< 之後去左ABC公園坐左陣,,保如走左..得我* 嘉欣* 老么\* 黃文* SOX22222* SOX22222無耐走左,,鵬鵬打俾我同我地講話!?百厭女報左警,,SHIT=]'' 跟住我就勁多電話,,糸甘同保如講!! 跟住牙B打俾我同我講啦∼ 10點幾老么\送左我返屋企。過左陣國良又打俾我,,牙B又打俾我!! 牙B話佢而家糸醫院檢緊傷.. 之後我米同我老豆講囉.佢糸甘鬧我=]'' 同老么\SD信息SD到3點幾先訓教!!

 

                              尻撚屎!?*

刊登時間︰2006-06-01 01:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天
    

 
            

    今日,,返學* 返到學校無耐又要排隊__煩`' 跟住上堂=]''   數學X11111__________發夢*>/\<   之後英文X11111___________做句!  小息,同牙冰一齊。 普通話X11111_________今堂考試,,未到我SO糸到玩-3-     跟住D&TX22222________1111堂糸到傾計,,1111堂考試*  LUNCH*本身得我同牙冰2個去食壽司,,點之去到見到秀雯*個DD,,同嘛佢地一齊\=]''   食完我同牙冰走先,返到學校,,又要排隊,,頂。 之後中文X11111_______訓教*   中史X11111______糸到同牙冰一齊發夢,,我同佢刀好想訓教,旦糸MISS黃吾俾SO無得訓><” 最尾個堂世史X11111_____聽書∼{{ 最 愛 世 史''}}   放學,返祥華,,糸吉野家撞到保如__同左佢一齊∼ 陪佢入左金明苑一陣,,佢陪我返屋企拎野,之後落去交野! 佢叫我等成半個鐘___吾想糸個到等,所以陪保如返左屋企換33,,之後再落去,搞掂..之後上左停車最頂個層,上到去,,佢地操完-0- 又落番去{{無聊}} 上左3樓,,見無野做*返左屋企!! 9點幾同老么\落左街街,糸3樓同SOX22222* 家飛* 黃文*一齊,,10點到啦,陪老么\去食野!  佢食完野,就送左我返屋企X})'' 

    

                  P.S: 牙冰吾好吾開心啦 {{吾准介手也}}洛銘吾要你,,我要你!!  >33< 

                                                   想你一生也愛我一個*   可以嗎!? 

刊登時間︰2006-05-31 05:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天
    

 
            

       今日,,返學{{老么\叫的}}  返到學校,,同牙冰徐可* 傾左陣計就排隊LU! 上堂,,世史X11111________聽書書*-0-   音樂X22222______訓教! 小息,無野做''     電腦X11111__________考試''吾識∼FUC|<*  P.EX22222________去游水水!! 曬左成粒鐘!! 一放我就返屋企啦*  走LUNCH,返到屋企,沖涼* 之後落左去搵老么\XDD'' 陪老么\去左食野之後就返左屋企啦! 夜晚,,陪老么\糸大排檔飲酒X])'' 今日吾知咩節日,,勁多人吾開心,,勁多人發難渣*>/\<  5點幾差吾多6點就返左屋企啦。  返到屋企___訓教\=]''

 

            老么\ :我吾要俾人搶走你,,我吾要有第3者牙*  >/\<                  

刊登時間︰2006-05-29 01:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]