| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日*返學!{{老么\叫}} 返到學校,同牙冰 * 徐可 *一齊,,傾左陣計就上禮堂排隊啦X])'' 上堂:視藝X22222______寫毛筆字!! 小息``無聊甘過* 跟住上數學X11111______本身想聽書''旦糸訓左教!-0- 之後英文X22222_________作文 & 讀書 ! LUNCH* 同牙冰去買返學鞋,跟住去左士多買糖,,買完就返學校啦=\]'' ``___________中文X22222'' 第1堂默書,我因為之前好耐無返學,,吾知今日默書,,所以{{吾識}} >/\<'' 第2堂中文,調位'' 我同牙冰坐*-3- 而我前面就糸牙坤 *同羅浩心 * ,, 郭浩偉去左同黎浩坐! 以後無得玩LU* -/\- 最尾科學X11111__________糸甘同牙冰傾計。 余SIR又放遲我地,,次次刀糸甘咖佢=]'' 佢叫我放學去搵佢,拎返本作業,,旦糸我無去到,搵完MISS張拎成績表之後就走左啦∼ 同牙冰一齊行返太和,,跟住搭火車返祥華!!! 返到去,同老么\一齊* 7點幾,,老么\送完我返屋企,,佢刀返屋企啦!!
高明臻*
|
| 刊登時間︰2006-05-23 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學{{聽魯弓話}} 返到學校,糸禮堂排隊*之前糸操場排隊米好囉,,落雨個D吾洗排,而家糸禮堂,,落大雨刀要排隊!!返到課室,,上堂LU'' 數學X11111*發夢!SH!T。 __________``之後英文X11111,,,讀書* 無耐小息,無無聊聊甘過X])'' 跟住普通話,,我同羅浩心* & 牙坤 *糸甘打郭浩暐,劉太啤住我地`` 落堂'' D&T X22222,,伍SIR話我俾面佢今日返學!蝦蝦* 2堂D&T糸到玩,,好快就落堂'' LUNCH ,,同牙冰去左行街街,無食野!! 行完去左士多買糖,之後返學=\]'' 又要排隊,,上課室``中文X11111____訓教* -3- 中史X11111____做作業! 世史X11111_____聽左陣書就糸到玩[[又打郭浩暐先生]]蝦蝦* 放學=3= _____同牙珍一齊搭火車/333\ 返祥華,,魯弓 * 保如 * 糸M記等我!! >\/< 搵左佢地,,跟住我同保如各自返屋企換33... 魯弓陪我返屋企* 6點幾落左街,,打左陣排球=]] 8點幾返左屋企! |
| 刊登時間︰2006-05-22 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日朝早無乜野,,又糸落街玩!! 夜晚同媽咪 * 老豆 * 同嘛D FDFD去食日本野,,,正>3< 夜晚5點幾返屋企'' |
| 刊登時間︰2006-05-20 11:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 222 | » |