| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,12典幾先起身` 跟住搞掂自己就搭火車去太和LA* 太和體育館有洛! [有我`米蓮`鐘芷`慧慧`玲玲`包包`徐玲`]去到搓左陣波就開始LA! 2場贏哂____呵-33333- 之後睇左陣米蓮D FD打就走左LA,去搭火車! 返到祥華,,去左3樓搵琪琪*牙石*牙康*徐民* 同琪去左食朱古力豆腐花、好味也 買番黎俾牙石`牙康`食。 返到黎牙雪打俾我* 系3樓玩左陣就去左食野! 去花田食野! 食完野返3樓`系青協坐左陣,拒收! 就去左粉中坐! 坐到11典就同B女一齊返屋企LA* >33333<


|
| 刊登時間︰2006-08-26 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`8點半就起身LA! 因為去海洋公園唷* -33333- 之後9點半到LA,,就落7仔! 等齊人就走佬嚕=] 搭火車去紅磡跟住就搭171去海洋公園X])'' 入到去`首先搭吊車去玩機動遊戲個邊LA*[我`徐MISS`PAT7`牙康`FUCK_2`第1樣玩既就系海盜船{{勁大離心力}} 第2樣就系________跳樓機!{{好正牙個隻FEEL}}第3樣就系____________滑浪飛船,,我同牙康`牙雪`光頭仔一齊玩!! {{濕哂,,不過好正}}>33333< 之後去左食野`食飽飽之後行左水族館同嘛沙魚館`跟住我同牙石去左玩海盜船'' 去到排隊`無耐佩玉`牙康`黎左..一齊玩! 嗚___正也=] -333333- 玩左1次之後我地話再玩..又再排隊,今次雪雪`光頭仔刀有玩* 玩完就返去搵徐MISS嚕。 之後搭番吊車去第2邊[我`牙康`佩玉`牙石] 拒地途中煲煙! 過到去,我`佩玉`牙雪去左睇動感影院! 一般好玩* 之後落左去睇牙石`PAT7`牙康`國良`牙堂`拒地玩4駒車! 睇完坐左陣就搭車走人嚕* 好五想走尼>\/< 搭番171出紅磡跟住搭火車返粉嶺! 返到祥華`去左飲酒.. 飲完酒就返屋企啦*
今日好玩就好玩`不過熱死同嘛好累! 遲DD先POST D相俾大家睇LA* -333333- |
| 刊登時間︰2006-08-17 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 222 | » |