| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,起身* 跟住落街啦,系3樓坐左陣! 就同牙雪出左M|<,出到去我地去左旺中行,買左幾件3..幾條褲甘啦* -3- 行完就搭火車返祥華啦! 系粉中個D9坐左陣,就去大排檔飲酒_____嘔到我PK`` FUCK! 玩到4點幾頂五順返左屋企..
|
| 刊登時間︰2006-07-12 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,無返學,因為要上館* 10點幾起左身,之後同媽咪落左3樓食野,,保如刀系到=] 食完野之後同保如*保如媽咪*去左碧湖行街。 行完返到屋企1點幾到啦,,玩左陣電腦就換3返差館啦`` 同保如一齊返,,上到館見到嘉欣*同佢媽咪,,佩玉*遲到 之後上左去我上次落口供個到,話本身今日黎系警司警戒,旦系個警司今日去左開會吾得閒,,所以要7月11號再返{{個日我生日,要返差館... SHIT}} 之後系報案室到9坐,,等張單保紙等左粒幾鐘! 拎完張單保紙就走啦,我* 保如* 佩玉* 嘉欣* 去左聯和墟行街…去到海聯去左買撈撈ADN大菜糕食’超正!!! 行完就返祥華啦,,保如*返左屋企! 嘉欣*吾知去左邊 我同佩玉就同徐民* B女* 個DD一齊啦! 跟住去左粉中行,見到嘉欣* 恐龍仔*個DD 我同佩玉同佢地一齊玩兵捉賊..牙石*個DD又玩,我同佩玉俾嘉欣*個DD捉左過左陣之後又走過,好好玩! 玩玩下,佢地話熱同嘛我地系甘偷走所以吾玩* 跟住過左7仔個邊啦,佩玉陪左我返屋企沖涼,,沖完涼打俾花生_____佢地系B女屋企,,等緊B女沖涼,沖完涼先落黎! 我同佩玉就9行粉中同名都,行行下系名都見到牙羅*AND牙雪* 同左佢地一齊系3樓9坐,牙雪*同我地一齊,,牙羅*就返左屋企X])'' ``徐民*個DD落左黎,系3樓玩左陣就去左大排檔飲酒! 佩玉俾人灌,飲左勁多.. 我同牙雪*刀有飲既,不過吾系好多。 我 &牙雪* &徐民* &FUCK X2* 玩大話息! 飲到3點幾到啦,去左3樓9坐,,花生醉左,成日系到講野! 話飛上天空! 之後見悶悶地無野做,,,就玩誠實與大擔`` 玩到6點幾先返屋企* 返到屋企就訓教啦'' -3-
我吾想生日上館牙! 有無人幫到我* |
| 刊登時間︰2006-07-07 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
請問你二五夠未牙!? 我地又五系對你五好,點解你要甘對我地牙`` O撚哂咀囉! 估刀估五到你系二五仔.. 知道左之後你好撚黑9我憎囉_____五撚想再同你做FD``五想再見到你! 當無識過你'' 五該五好再做二五仔,五好再報串,五撚該! |
| 刊登時間︰2006-07-03 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 222 | » |