| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學仔* {{就算老么\有無叫,我而家刀會自動自覺返學仔``嘻XDD }} 去到太和,,一時落下雨,一時又吾落渦__玩野∼ 返到學校,無耐上禮堂排隊,,,李SIR叫左我出去,,問我做乜事打人個DD\=]'' 跟住上堂嚕``科學X22222___________2堂刀寫野。 小息,余SIR又遲放,落到去無耐就打鐘X})'' 數學X22222_________訓教! 正>3< 經公X11111___________聽書書=] LUNCH:去左魚滑食,同牙冰一齊,本身諗住走LUNCH,,旦糸無走到∼ 食完返學校``又要排隊 =/\= 上堂堂``地理X11111_________MISS江好惡也而家,吾知糸米因為就黎考試呢!?!? 最尾ENGLISHX22222________第1堂ENGLISH,余SIR搵左我落去傾計,傾左1堂! 之後上返去上堂,好快就放學學嚕,,呵XDD! 返到祥華,本身同SOSO* 家飛* 一齊糸青協,出到去,,見到佩玉* 保如* 嘉欣* 鵬鵬* 同佢地一齊傾計計!! 7點幾就返左屋企啦`'
今日成日刀無心機,,好掛住* 好擔心你牙* 浩明>33333333<'' 你一定吾可以有事咖,,糸一定吾可以牙∼
|
| 刊登時間︰2006-06-05 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日*10點幾起左身,,搞掂自己就同媽咪*落左3樓食野,,食完野就上館!等左成粒鐘,,先開始落口供\=]'' 2點幾走,,返祥華搵佩玉* 保如* 嘉欣* 吾想打,無心情!!
P.S: 希望今次無事,吾洗入女童啦??* 27號要上多次館!!
老么\:我好掛住你牙* >3< |
| 刊登時間︰2006-06-04 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
朝早吾記得左做過DD咩嚕* 夜晚,,同佩玉同嘛佢D FDFD一齊! 諗住爆糖,,梗糸問下老么\俾吾俾啦,點知老么\吾俾SO無爆到,,12點幾返左屋企嚕*聽佢話!>3<
P.S:聽日返差館啦* >/\< |
| 刊登時間︰2006-06-04 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 222 | » |