| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學** 返到學校無耐就排隊啦。跟住上課室,,第1堂__世史,,做作業=]] `第2堂,,音樂_訓教X])* 之後小息,,好快甘就過左啦∼ 之後電腦堂,,糸學校打日記∼ 上完電腦___上P.E* P.E_____跑街,,之後打排球..好好反牙>3<
|
| 刊登時間︰2006-03-20 10:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,自己5點幾起左身>/\<'' 跟住糸張床到諗住再訓過,,旦糸訓吾番** 到左7點幾,,保如打俾我,就起身∼正好自己,,8點糸7仔等保如。再一齊行去火車站x])'' 之後去到太和體育館,,保如個DD開波啦,,佢地贏左,無耐佢地打完,,我地就出左去練波,11點幾到我地開波啦____\/S馬錦燦'' 王太吾俾我出囉><成場坐左糸到睇!!哼哼哼=]'',不過我地刀贏左>3<開心心* 嘉欣同黃文黎左啦>3<嘉欣果然無講大話,,黎左渦!!蝦蝦xDD** 之後同佢地同嘛保如返祥華,返到去去左球場打波,,無耐老弓打俾我#佢話佢而家過黎--* 我陪左保如返屋企換3,,同嘛鵬鵬一齊∼之後去左租碟,,跟住返左屋企.. ``我又同老弓大戰,旦糸點刀吾夠佢黎><" 6點幾落左街,,鵬鵬返屋企拎波落黎打,,我同保如就去左街市買野食,見到大頭傻,,即刻走牙同保如﹏]] 之後落返球場,又見到大頭傻,,頂∼勁驚囉><”FUC|<'' 玩到9點幾返左屋企,,返到屋企,玩電腦,,食飯飯,,屎白白________同老弓傾左陣電話就訓教教豬啦>3<
★°﹏遇上你曾如何認真°〃∥ |
| 刊登時間︰2006-03-20 10:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,10點俾保如個信息嘈醒左**>/\<'' 跟住打左俾嘉欣,,同佢傾左陣電話∼就起身啦!! 無耐,嘉欣打返俾我!我叫左佢同黃文黎我屋企陪我,,佢地上左黎同我鋤D'' 過左陣,,鵬鵬上左黎,,過多陣老弓又上嘛黎,跟住嘉欣同黃文走左,,保如又上左黎!! 之後糸到玩啦,,4點幾落左街LU,,落到去,打波!!又見到靚仔糸到打波,,蝦蝦**>3< 跟住去左引體,,老弓走左>/\<'' 冇耐上左3樓,跟住落返7仔啦,,安仔糸7仔偷野,,俾龜的左上館,保如糸甘喊∼ 佢老豆吾知糸米鐘意SM咖,,拎住條皮帶落黎,見到保如打左保如一下,,睇見保如刀痛牙><” 跟住上左3樓,,打波∼ 玩多陣,,10點幾就返左屋企啦x])'' 返到屋企,,沖涼,,玩電腦**無耐訓左教教豬LU!
其實我同你一開始糸米就糸錯牙,, >/\<'' 糸米吾應該同你一齊牙!! |
| 刊登時間︰2006-03-18 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 222 | » |