| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,10點幾起身**之後保如上左我屋企,,正好自己就出門口啦'' 同老弓同嘛SOSO搭的的去體育館,去到猜波!!個地勁滑,因為岩岩落完雨,,>/\<'' 猜完波入到體育館,,聽王太9up,無耐開波LU,,出左1陣場,就返返入黎!!卜街*黑人憎∼個時勁吾撚想打...勁想喊囉><”嗚嗚'' ```跟住打完,,輸左<<2:0>> 今年又輸,,上年又輸俾迦密聖道,,FUC|<_______我地打完,,到保如打LU∼佢地又糸輸。 跟住我地仲未走,,睇嘛康樂同嘛|<S"' 見到大陸喱,,老弓``SOSO``迪文``李坤糸甘串佢* 睇完走路,返到祥華!打左陣排球X])''跟住同保如返左屋企,,佢反電腦..我訓教,,,好累累牙><” 跟住保如走左,,我起身反電腦,,無耐媽咪返黎.食飯飯''睇電視''屎白白''訓教豬'' 聽日返學_____測驗牙><” 嗚
*同學驟變[老友]_____保如``牙冰``
|
| 刊登時間︰2006-04-02 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,11點幾差吾多12點先起身** 跟住等T呆如上我屋企,,1點幾到啦就落左街搵肥勤,糸過3關!! 無耐,,傻T老叫我去游水!我話吾去,,之後T巨地去左游水。 甘我,,o靚妹``T呆如就周圍行,今日青協開番啦,,勁靚牙x])'' 跟住6點幾,,o靚妹走,送到T巨去M記'' 跟住去左引體T固邊,搵肥勤______'' 無野T故,,同T呆如去左停車場樓梯坐左陣=]'' 返返落黎,,同老弓&肥勤去左T呆如屋企樓下坐左陣<<7點幾,,T呆如返屋企∼我同老弓諗住上3樓搵SOSO既,,,行到半路**見到SOSO``去ABC公園坐左,T呆如落番黎俾返條鎖匙我!!跟住同SOSO走左,得番我同老弓>3<'' 坐到8點幾,,老弓送我返屋企,,蝦蝦''* 返到屋企.開左部電腦,,糸到訓教=.= ,,9點幾起身食飯飯,食完飯,,反電腦&沖涼&訓教教豬'' 今日就糸甘啦∼
`'*|||.能傷我最深的人___偏得我心°+|!]〃 |
| 刊登時間︰2006-04-02 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,開始測驗.. 一返到學校叫可文教我做數___1來佢計數好掂,,2來同佢刀幾FD'' 佢教左我成半個學期既數,,一次過聽哂真糸吾簡單!!>/\<*早之堂堂數學刀聽書,吾訓教`吾傾計啦`如果聽書而家就吾駛甘辛苦x])'' 跟住排隊,,杜杜呢排超嚴,,同嘛食左火藥黎。勁惡=]'' 杜杜同王太教我地排隊,,好似幼稚園* 之後上課室,,無晨讀,一開始就上堂∼中文x22''做聆聽,超眼訓><”不過無訓到..差吾多落堂個時____李SIR俾我地溫書,,同羅浩心一齊溫!! 跟住上英文``溫習,, 好快過左堂英文___之後就去左5E課室..無耐測驗LU..數學--張詠斯黎監,10頁..難到死,,好早就訓教,,無做LU.. 死啦,今次一定好低分牙,,嗚嗚)) 過左陣測經公,,測7個字``潘太監___識識地啦。 放學,,返到祥華_____同媽咪`老豆同嘛BOBO糸3樓食野,,食完野返到屋企訓教>3<正** 訓到5點幾,,玩左陣電腦就落街街啦﹏]]` 打排球--同保如同嘛威威鬧打得高,,痛死牙隻手><” 9點幾返左屋企啦.. 玩陣電腦.沖涼//睇電視.訓教教豬&
__{{愛侶要平凡才合襯 ``* |
| 刊登時間︰2006-03-29 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 222 | » |