| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
就算忍
守得了秘密還不安心 原諒我
不懂得再怎麼扮幸運 原諒我
我顧慮成罪人
畢竟總有惻隱
知感情完了 扮未發生
想開口又沉默 想分手 又難受
終於都 欺騙你欺騙我感受
還道歉 說我會補救
怎退後
對你說謊 表演夠不夠?
這次
又再騙你一次
何不狠心一試
太害怕令你變得寂寞
每一次 都裝出我好意
擔心得我一個 呆坐到六時
別妄想你都講過 別懶惰 要說清楚
看 我們正對峙
懦弱地逃避了事 敷衍都算關注
瀟洒點結束不等於自私
分開方可各自開始
不想等是時候 不想拖是時候
真不想 欺騙你欺騙我感受
誠實說 我愛你不夠
想退後
愛到這刻只得責任
不想佔有
這次
又再騙我一次
何不狠心一試
太害怕害我變得寂寞
我想試 始終不敢亂試
擔心得你一個 呆坐到六時
別妄想你都講過
別懶惰 要說清楚
看 我們正對峙
懦弱地逃避了事 敷衍都算關注
瀟洒點結束不等於自私
我為何怕事?
沒法拖手
這次
就要揮手
這次 我曾發誓對你好
願做你好友 減低一點內疚
真心話 我跟你無謂再逗留
別妄想你都講過
別懶惰 要說清楚
既決定了告辭 別冒昧來電救治
請收起你心意
瀟洒點結束不等於自私
不必假裝血流不止
不要
又再詐騙 不要
情深款款
不要 留下次處置
|
| 刊登時間︰2006-03-08 02:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今曰,,返學** 頭個堂,,數學,,同牙珍傾計計>3< 跟住英文,,聽書!! 之後小息,好快甘過左了。 跟住普通話做工作紙,,之後上2堂D.T* 冇耐就LUNCH,,系學校,,食左咖喱魚旦同嘛雪糕就冇啦x])''<<我要減肥,,努力>>** 之後上堂LU,,中文,,默書,頂,,冇返4日學刀吾知要默書,,好采我刀識默∼錯左2個字咋,,好吾抵牙** 哼哼哼'' ``跟住中史,,最尾個4個字訓著左,旦系訓左2個字吾夠,,俾miss黃嗌醒左。>\/<'' 最尾個堂世史,,做工作紙,,做完就岩岩好放學*正.. 系學校留左陣就返左祥華LU,,悶牙! 返到去又系打波!悶到嘔電∼ ><” 唉唉唉# 夜晚同左琪琪,,鵬鵬,,嘉欣去左M記食野,,食完野就返屋企啦∼ 大慨9點到啦>3< 返到屋企,,老豆玩緊電腦,,拒本身吾俾我玩咖,跟住我同媽咪講,,呵呵,,有得玩!!>3< 跟住玩電腦,,沖涼!睇電視,,訓教教豬**)))''
|
| 刊登時間︰2006-03-06 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 222 | » |