| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
好掛住您牙,浩明*,,到低幾時先見到您牙!?!? 您要快DD出黎牙,,您一定要陪我過生日牙!! 您吾可以甘自私咖,我陪您過生日,,您吾陪返我!! 自私鬼` >/\< 快DD出黎,,我等您.. 幾耐刀等* -33333333-'' |
| 刊登時間︰2006-06-12 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,返學仔{{應成過老么\既野一定做既我}} ,去到太和又落雨,,最吾鐘意糸落雨,,麻煩煩!! >/\<'' 返到學校見到徐可自己一個,,訓左教! 之後我就拍醒左佢,同佢傾計計啦\=]'' 今日糸禮堂早會,又熱* 又迫* SHIT!! 跟住上堂嚕``世史X11111___________做工作紙.. 第2堂``音樂X11111__________訓教∼{{呢2日好掛住老么\,夜晚又訓吾著!! 成日諗住佢 -33333-''}} 跟住小息,又糸課室訓教,, 無乜精神X})'' 跟住電腦X11111_________成堂打日記同嘛掛住<<你>> >33333<* 之後P.EX11111_________寫左手冊話吾舒服,,吾上堂!!點知做左牙4*王太糸甘叫我,,思惠* 徐可* 個DD{{5個人}}搬野∼累>/\< LUNCH``無食野!! [[無胃口]] 返到學校,過左陣又上禮堂排隊。 英文X22222_________MISS話今堂考試,旦糸我訓左教惺乜刀無考過!! 算! 數學X11111_______可能岩岩訓醒,,成堂糸到發夢!SHIT∼ 放學,返祥華,,同鵬鵬* SOX22222* 家飛* 一齊 5點幾就返左屋企啦!!!
``我真糸好掛住你牙..到低你幾時先出黎!?!?
浩明* 我愛你也XDD* >33333<'' |
| 刊登時間︰2006-06-06 10:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 222 | » |