| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我同牙冰同嘛秀雯一齊返學啦** 之後我今日吾知做乜成日發難渣囉.. 勁嬲..><”吾知點解))) 之後返學校做嘛功課,,就打鐘啦..'' 之後班主任節個時,check校服..好采冇俾人扣分姐,,如果吾系缺點刀黎牙>3<'' 之後上科學堂,余sir冇返,,有冇吾知乜q老師黎左,,甘米玩囉..跟住佢『識』哂我地d冷氣,,風扇,佢話佢病渦,,我地米系甘串佢囉,,又話佢有病吾好返黎牙,,帶返個口罩啦個dd啦,,佢冇野好講,跟住吳紹鋒走左去開番哂d冷氣,,跟住個miss又『識』渦,,頂..x]) 跟住d人就開始出位開冷氣啦..個個刀出哂位..幾好玩^ 之後小息,玩左陣,,打鐘** 上左兩堂數學,,又發夢啦..><” 跟住上經公,,今日好靜牙,,上王太堂!!!]]] 之後就lunch啦,,同秀雯同嘛思惠去左食麵,,跟住返學校,之後上堂..上左1堂地理,,,系到訓教* 訓左陣就打鐘,,落堂,上2堂英文,,去左電腦室上,,個個系到玩電腦,,msn. 冇幾耐就放學啦,,同媽咪行左陣就返屋企lu..返到屋企,,訓教..玩電腦..睇電視..** 跟住沖涼訓教...,,,;;;
>﹏今日對過你發脾氣既朋友仔,,對吾住牙!我今日刀吾知做咩牙.. sor牙..**
|
| 刊登時間︰2005-10-14 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我遲左起身牙,,7點3先起身,,甘米好快甘正好自己之後出門口囉!!** 跟住去到太和同牙冰搭的士,,好采冇遲到姐,仲有大把時間玩牙,,跟住就開始上堂啦,劉加叫我寫道謙書俾吳子健,之後交俾miss呂,跟住寫完米問牙班主任(miss張)*,佢話吾得渦,跟住米話佢麻煩囉,過左陣,,佢俾我落去啦同劉加''返上黎,,打鐘lu,上科學堂,miss張叫左我出去,,佢話我講粗口渦,,頂刀算粗口..><” 跟住冇野啦,上科學堂又系到發夢,,遊雲,,聽mp3同嘛訓教!!!!!! 刀吾鐘意上科學堂牙而家,刀系杜sir教好d,而家堂堂科學刀發夢牙.><" 跟住小息,冇去邊到,,系返課室,完左小息就上數學,吾冇聽書,成堂寫歌詞,,]]] 上完數學上劉太既煲冬瓜(普通話)x]) 上上地堂甘啦,,聽d吾聽d甘。 之後上中史,做作業,,跟住lunch,我地又去左食粉皮,,今日同左秀雯,,河彤一齊去食..好味>3<^ 之後返學校啦,,葉子買左盒condom返學校玩渦,佢地去左女洗手間入水落個condom到,,之後正李思龍,,正爆左..成地濕哂,,俾miss見到,叫李思龍正地好個地佢,,正正下,,打鐘*返課室,上堂,面堂中文.牙sir冇教書,,因為有好多人冇帶書,我刀冇帶牙,跟住作文-- 之後最尾個堂英文,六出去讀書,識識地讀,,吾駛留堂,,開心# 放學啦,系學校笛左陣,,返左太和玩,,6點幾就返屋企啦,返到屋企,,訓教,,起身食飯,,做功課.玩電腦,,訓教!
[|!"朋友仔::::我愛你牙!!!!!!>\/<" |
| 刊登時間︰2005-10-13 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,,我同秀雯同嘛牙冰一齊返學!!!!!!* 之後返到學校米做功課囉,,做完功課就要上堂啦.. 第1,2堂,,視藝..班主任,,佢今日刀吾知發咩癲牙..上堂講好左話坐邊,之後今堂話d男仔坐錯位渦,,佢刀癲既,,上堂甘講佢又話吾系渦** 之後又話吾理上次我點講,今日我要甘坐,,d男仔吾聽佢講,,照坐番上堂個坐,之後佢就話系米要我發火牙,,跟住d男仔死死地氣甘坐囉,,><” 搞到我地要同個孖潤腸坐,,無奈到爆囉x]) 之後成堂刀周圍走,,,,打鐘#落堂lu--我就陪左牙冰去搵吾知邊個,,f,1既,去到吾知邊個,,算..上番去]] 上到去,玩玩下,,我諗住出去既,,跟住個陳景熹就吾知點入黎啦,,正到我隻手幾痛牙,,喊左成個小息牙><”,慘** 跟住數學堂,個手指痛痛地,落左去mi,,冇上堂,,正))) 跟住就上2堂英文,,悶到嘔電,,又吾訓得,不過好開心牙,,今日派默書簿,我52分,,合格渦,,開心^上完就lunch啦,我同牙冰去左食撈撈,今日有番粉皮啦,,開心=]'' 食完就返左學校,冇幾耐,,又話上堂lu,上2堂中文,,1個科學,,中文我好俾心機甘去聽書牙,,>3<'' 科學成堂發夢,系到遊雲,聽mp3,,!!!!!! 跟住就放學啦,,留左系學校玩,,玩到4點30就走人啦.. 去左太和玩,,玩到7點幾先返屋企∼ 返到屋企睇電視,,玩電腦,,做功課,,訓教*
-`"˙野___蠻●°×是 我 的 天性◆',,
|
| 刊登時間︰2005-10-12 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | ... | 222 | » |