| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我8點幾返到屋企,,先訓教...2點幾就俾媽咪抄醒左...><” 之後就換衫,就落左3樓等佩玉同嘛牙羅,,,跟住就搭火車.. 出到旺角,去到女人街,,就落大雨啦,, 之後米買書囉,, 系旺角買完,有dd新仲未買,跟住就去左食野,食完野,同媽咪行左旺中一陣,,媽咪就返左去,,,幫我去商務買書,我就同牙羅同嘛佩玉一齊啦.. 本來我諗住釘『利』咖,,佩玉就諗住釘肚臍.. 問左幾錢之後就冇釘啦.. 釘『利』就250,,肚臍就200..** 之後米話遲dd先釘囉,,, 就系甘啦!!!** 行多耐就搭火車返粉嶺啦.. 系火車到,我地3個系甘系到笑,,個個刀望住哂.. ><” 成日傻婆甘牙.. 返到粉嶺,佩玖就返屋企,我同牙羅就坐多陣就走啦..
返到屋企,,食完飯就睇電視,睇睇下,,訓著左... >3<” 跟住牙雪就打俾我,,叫我落街啦,,落街坐左陣米返屋企囉... >3<"
...★°±是我相貌囂張..,.或者雙眼兇光|!,,,,定我說話無意中傷因此天各一方*Φ
|
| 刊登時間︰2005-08-19 02:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,起身之後就落街啦,,同牙雪同嘛牙餅..** 之後話去唱夜kk,,之後米話去囉,,有我,牙雪,,牙餅,,b女,,小峰峰,牙石同嘛牙飛去.. 本來牙飛吾去咖,佢話冇錢錢,最後佢就返左屋企拎錢錢,,再去搵我地啦..** 去到搞掂哂dd野就入去啦.270號室牙,之後話太細,換,,換左277俾我地,,,又系我同牙雪同嘛牙欣上次去唱個間..不過冇所謂啦.. >3<” 系到唱,,唱到第2日既5點幾... |
| 刊登時間︰2005-08-18 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我11點幾起左身lu,,之後又訓番,,1點幾醒左.. 跟住就玩電腦,,,3點到,就落街接bobo返屋企,,,同小吉一齊.. >3<” 之後同bobo返左屋企,,,就同肥妹同嘛彭彭系球場打波,,跟住佩玉落左黎,冇幾耐,,牙石,,b女個dddd落嘛黎..牙羅同牙雪刀落左黎,跟住米同佢地一齊玩囉.. 玩到1點幾,,就俾老豆迫左返屋企啦.. 唉** 返到屋企就沖涼.,,玩左陣電腦就訓教... |
| 刊登時間︰2005-08-16 02:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 222 | » |