*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 21 日  星期四   晴天
    

 
            

         今日,我11點幾就起左身啦,,12點30分落左7仔等寶娜..之後就搭火車出去啦,,同佢行左女人街,,旺中..  我買左好多衫牙..  /\/\*  嘻..   之後5點幾就返左屋企啦我地,,我返到屋企就玩電腦.,,睇電視..  到左夜晚就訓教啦..

刊登時間︰2005-07-25 01:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 20 日  星期三   晴天
    

 
            

       今日,我1點幾起身啦,,正好自己就出門口啦,搭火車去大埔,,之後系k12個到等牙欣同嘛牙雪..之後就去吉野家到食野,,,食完之後就返學睇班啦!!  2a牙,,頂..又同dd人一班,,超吾想囉!!* ><” 唉...   之後睇就搭k12去大埔火車站,,等嘛牙思就一齊出去唱kk啦..去到,,唱唱下,,牙思話玩自己唱1隻歌,,之後咪玩囉..我唱左,眼紅紅、拍住上。 之後唱到8點就走啦,,,,去左旺中到行左陣,我買左件衫。 之後行嘛女人街就搭番火車返去啦。  到左大埔火車站,,佢地落哂車,,又得番我一個。唉..無奈**       之後老豆系火車站到接我,,又落雨,,又行雷,,又閃電,,不過,,我刀系吾驚。 /\/\*      之返到屋企就打日記,,,睇電視...沖嘛涼就訓左啦..

      聽日同寶娜出去行街街,,,買衫衫...  >3<''

"°﹎想清楚錯了幾多---誰若扮公主前路便坎坷×°*°

 

刊登時間︰2005-07-20 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 19 日  星期二   晴天
    

 
            

     今日,我本來系屋企既,,之後鵬鵬打俾我,,問我落吾落街,,之後米落左囉,.,,同牙wing、彭彭同嘛鵬鵬打波牙..  之後打到6點幾到啦,,我地本來話去游水既,,冇人去,之後上左鵬鵬屋企開枱..  鵬鵬講佢屋企d恐怖野出黎渦,,恐\嚇到我地死牙..  ><”   之後就返左屋企食野啦..

    今日就系甘啦..

 

刊登時間︰2005-07-25 01:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]