| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我11點幾就起左身啦,,12點30分落左7仔等寶娜..之後就搭火車出去啦,,同佢行左女人街,,旺中.. 我買左好多衫牙.. /\/\* 嘻.. 之後5點幾就返左屋企啦我地,,我返到屋企就玩電腦.,,睇電視.. 到左夜晚就訓教啦..
|
| 刊登時間︰2005-07-25 01:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我1點幾起身啦,,正好自己就出門口啦,搭火車去大埔,,之後系k12個到等牙欣同嘛牙雪..之後就去吉野家到食野,,,食完之後就返學睇班啦!! 2a牙,,頂..又同dd人一班,,超吾想囉!!* ><” 唉... 之後睇就搭k12去大埔火車站,,等嘛牙思就一齊出去唱kk啦..去到,,唱唱下,,牙思話玩自己唱1隻歌,,之後咪玩囉..我唱左,眼紅紅、拍住上。 之後唱到8點就走啦,,,,去左旺中到行左陣,我買左件衫。 之後行嘛女人街就搭番火車返去啦。 到左大埔火車站,,佢地落哂車,,又得番我一個。唉..無奈** 之後老豆系火車站到接我,,又落雨,,又行雷,,又閃電,,不過,,我刀系吾驚。 /\/\* 之返到屋企就打日記,,,睇電視...沖嘛涼就訓左啦..
聽日同寶娜出去行街街,,,買衫衫... >3<''
"°﹎想清楚錯了幾多---誰若扮公主前路便坎坷×°*°
|
| 刊登時間︰2005-07-20 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我本來系屋企既,,之後鵬鵬打俾我,,問我落吾落街,,之後米落左囉,.,,同牙wing、彭彭同嘛鵬鵬打波牙.. 之後打到6點幾到啦,,我地本來話去游水既,,冇人去,之後上左鵬鵬屋企開枱.. 鵬鵬講佢屋企d恐怖野出黎渦,,恐\嚇到我地死牙.. ><” 之後就返左屋企食野啦..
今日就系甘啦..
|
| 刊登時間︰2005-07-25 01:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 222 | » |