*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 9 月 27 日  星期二   晴天
    

 
            

      今日,,遲左起身,7點1先起身,,之後超趕,,去到太和,,叫牙冰落黎啦,,點知佢岩岩起身咋,,之後米上左佢屋企囉..跟住就去左搭的士,等左超耐刀冇渦,甘米過左對面囉.行到過去就有的士啦.>3< 返到去,,就搵miss呂,,講俾人扣分個件事啦,跟住王太系佢左面,,佢就捉我啦,,話你個頭系米染過黎牙..** 跟住我話系牙,,不過染番黑啦,,之後佢話,,而家仲有色渦..我話佢自己甩,,我刀冇計咖.. 佢冇聲出* miss呂就話甘你染番黑佢啦.,如果吾系就扣分咖啦,,仲有吾可以甘既語氣同王太講野,,之後我米話得囉...**  件事刀算搞掂既,,就上返去課室啦]]]''   到左小息,我就去左搵miss呂,,講番件事啦,,跟住佢話佢幫我搞,,同嘛吾可以甘同王太講野,跟住我話,,我吾鐘意佢囉..  miss呂話,.,.你吾鐘意佢刀吾可以甘同佢講野..我米話哦囉..(點敢吾聽miss呂講野牙,,佢甘好人)** >3<”   跟住上左3堂就講食飯啦,今日去左7仔食野咋,,食左10蚊野..   食完野返去,玩左耐就打鐘啦,跟住王太入左黎,,佢話你仲食香口膠,,跟住米to左佢囉..  to完之後又食番,,佢刀吾知**哈.. 跟住上左兩堂中文,,聽左牙sir講一堂道理..><” 最尾個堂..余sir,,科學--佢話俾我地做科學作業,,跟住抄前面個個..吾駛做,,正**  放學去左啦啦隊,,去完就返屋企啦..**    

 

                         聽日陸運會啦,,希望吾好落雨啦..  >3<'' 

  ||..°*"你陪同我,陪一世好麼\\

 

刊登時間︰2005-09-27 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 9 月 26 日  星期一   晴天
    

 
            

    今日,,我同牙冰一齊返學** 本先刀吾系好大雨咖姐,,一行到出去,,勁大雨渦..頂佢個肺牙]]]''   之後有雨傘,,刀成身濕哂牙..fuck. ><" 返到學校..第11時間去便衣室..正番好自己啦∼ 跟住就課室啦.. 返到去,,我就做我既功課.. 見有時間幫嘛牙冰同美玲做左份英文,,中史.. 跟住李sir黎左..佢話大家刀好忙,,等我講完野,,大家再做功課啦..  超得意囉佢,吾鬧我地抄功課.. 超好人 >3<” 跟住第1堂就要走啦.第2堂又要,,第1堂數學.. 眼訓到爆.. 第2堂,,英文,,眼訓到爆,,吾訓得旦系||||*  跟住就小息啦,,走左去問牙冰借書書..  跟住0文健個d落左黎,就小完息,,劉太就黎左啦,,佢地走哂,, 跟住上劉太堂,,煲冬瓜【普通話】* 上完佢堂就上家政,,,今日考試牙**   好采刀識識地** >v<” 之後就lunch,,到食飯飯既時間,,冇拎雨傘出去食飯飯,,濕濕地.. 跟住同美玲,,咖喱,,文鳳個D一齊去食撈撈,食我最鐘意食既粉皮,,我食左兩包粉皮牙,,好味道**    系撈撈個到見到牙冰同嘛思惠牙,甘我就同左佢地返學校啦.返到學校,,玩左陣就打鐘lu,,跟住上中文.我系甘同牙冰傾計,,又同思惠,, 哈哈,,冇俾李sir鬧..  >3<” 跟住上中史"'我就冇傾計,,畫枱,, 上完中史就上世史..  上完之後就放學lu*** 今日要留堂堂,,4點幾先返屋企.. 系學校門口個時吾大雨,,一出到去,,又大雨,,頂**玩咩.. ><” 跟住行返太和個時,,又濕哂..fucl<++''     返到屋企,,玩左陣電視就訓左教..  跟住起身,,食飯..玩電腦,,沖涼,,訓教..>#<’ 

 

  *●>__/\/寧願你激喊我,也不准騙我]]]

刊登時間︰2005-09-26 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天
    

 
            

      今日,放學去左啦啦隊..  今日第一次去咋..**  d f,1系到扮哂野.. 由其是個個徐可瑩牙,,系到扮野渦..  又話走,,走左出去又返返黎..  玩咩??  討厭.

    練完就返左屋今啦..

康社,,康社,, 長勝之社 康社,,康社 光芒四射** >3<

刊登時間︰2005-09-24 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]