| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日,我朝早又系同牙欣同嘛牙雪返學T子啦.. 之後返到學校,今日系最後1日上堂,,由天日開始就系試後活動..* 放12:30 放學同牙秀、牙欣、馮巧同嘛牙雪去左食野,,食完野之後就去左零食物語到買糖糖.. 買完之後牙秀話去m記坐陣..甘米坐陣囉,,,跟住我地講下講下就話不如返學校睇社際手球囉!! 之後米幾個11齊返學校囉∼∼ 睇左冇幾耐,,俾蚊咬,,,pk!* 跟住牙雪打俾我,,問我上唔上課室啦,,跟住就同左佢地上課室到睇哢,,開著部冷氣..舒服。 冇幾耐我地系到玩,,有個女校工黎左,,系到話我地話唔可以開冷氣喎..之後佢唔知系米大陸喱呢,講野都有大陸音牙,之後我地米串佢囉<<< 佢走左之後我地米又系開番... 睇完之後就走左啦!!! 同牙欣同嘛牙雪搭k12返大埔...之後就自己11個挵火車返屋企啦~!~!~!~!**
返到屋企冇得玩電腦,,because上唔到網,,所以開到都冇用.. 跟住米睇電視囉,,媽咪返黎同佢食飯,,食完飯就沖涼,,睇電視,,,最後訓教.... >3<''
|
| 刊登時間︰2005-07-07 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | ... | 222 | » |